• ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر: 29032
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان/ نکونام

سرمربی فولاد خوزستان گفت: همان طور که ابتدای فصل، میانه فصل و اکنون با پیشنهادهایی مواجه بوده‌ام اما دوست ندارم حتی یک هوادار فولاد از من ناراحت شود و این به خاطر سالها خاطره خوبی است که به وجود آمده است و در این قضیه تصمیم گیرنده باشگاه فولاد است و من می خواهم باشگاه فولاد به بزرگی اش ادامه دهد.

به گزارش ایراسین، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از یک وقفه کوتاه مدت لیگ شروع می شود و جای خوشحالی دارد. برای بازی فردا کاملاً آماده هستیم و بازیکنان مصدوم مان رسیده اند و شرایط تیمی مان خوب است و مثل همیشه نیاز به تمرکز کامل و ذهنیت برنده شدن داریم تا یک بازی خوب و همراه با نتیجه داشته باشیم. باید باهوش باشیم و اسیر ضدحملات مس نشویم. نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده ایم و امیدوارم فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی درباره تغییرات برنامه لیگ برتر با توجه به نظرات کیروش گفت: برنامه را می‌دانیم و سازمان لیگ نیز تقریباً اعلام کرده است. به هر حال بحث منافع ملی در میان است و وقتی این بحث باشد تیم ملی بزرگسالان و جوانان برای ما فرقی ندارد، در هر صورت تیم ملی همیشه ارجحیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به پیشنهاد کیروش برای حضور نکونام در تیم ملی عنوان کرد: از شخص کارلوس کیروش تشکر می کنم. به هر حال در فوتبال دنیا اینکه مربی بزرگی از شما تعریف و تمجید کند و حتی شما را به عنوان دستیار انتخاب کند، اعتبار دارد. همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم کارکردن کنار مربیان بزرگ دنیا برای مربیان یک دانشگاه درس است و من از این بابت خوشحالم و امیدوارم که کیروش در تیم ملی بهترین نتیجه و موفقیت ها را کسب کند. ضمن اینکه در حال حاضر نیز الان عموم جامعه از شرایط تیم ملی رضایت دارند.

نکونام افزود: تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و این باشگاه به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه احساس تعلق خاطر دارم. سال‌ها است که اینجا کار می‌کنم و همان طور که ابتدای فصل، میانه فصل و اکنون با پیشنهادهایی مواجه بوده‌ام اما دوست ندارم حتی یک هوادار فولاد از من ناراحت شود و این به خاطر سالها خاطره خوبی است که به وجود آمده است و در این قضیه تصمیم گیرنده باشگاه فولاد است و من می خواهم باشگاه فولاد به بزرگی اش ادامه دهد.

وی تاکید کرد: در هر صورت تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم. اول فصل هم می توانستم جدا شوم اما خودم را همیشه مدیون هواداران فولاد می دانم. اوایل که آمدم برایشان سخت بود اما الان ارتباطی داریم که جدانشدنی است. مردم خوزستان همه به من لطف دارند و نمی توانم این را با چیزی عوض کنم و این ارتباط همیشه در قلب و ذهن من است. اگر هواداران ناراحت شوند عذاب وجدان می گیرم و همان طور که باشگاه فولاد اعلام کرده است با جدایی من مخالف است و من هم دیگر صحبتی ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =