• ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر: 28891
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسن رنگرز و محمد بنا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم که زمینه بازگشت محمد بنا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود، امانت دار این مهم خواهم بود و هرموقع که ایشان اراده کند قدمش را به عنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسن رنگرز پس از انتصاب به عنوان جانشین محمد بنا در سمت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اظهار کرد: هرچه داریم از کشتی است و همه ی ما به کشتی دین داریم و هرجایی که کشتی به وجود ما نیاز دارد باید به عنوان یک سرباز و یک خادم هرآنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و درخدمت باشیم.

وی ضمن تشکر از زحمات محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی ایران، گفت: در چند روز گذشته خیلی تلاش کردم به عنوان شاگرد بنا خدمت برسم و کسب رخصت بکنم و از همین جا هم کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم که زمینه بازگشت ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود. من امانت دار این مهم خواهم بود و هرموقع که ایشان اراده کند قدمش را به عنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت و از ایشان تقاضا دارم که مجموعه کشتی فرنگی را از تجارب گران‌بها و مشاوره‌های خود بی‌نصیب نکنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های امیدهای جهان را در پیش داریم با فوریت کار را دنبال کرده و تا پایان هفته جاری اولین اردوی تیم فرنگی امید را برگزار می‌کنیم و با توجه به کمبود وقت دو اردو را به لحاظ فنی می‌توانیم برگزار کنیم و امیدواریم حضور شایسته‌ای را در این رقابت‌ها به مانند دو سال اخیر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =