محمد بنا

علیرضا دبیر در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی کشتی فرنگی ایران دو هفته پیش در مسابقات جهانی صربستان حاضر شد و بر خلاف انتظارات این تیم موفق به کسب هیچ مدال طلایی شد. تنها مدال‌های ایران را در این دوره محمدرضا گرایی (نقره)، محمد هادی ساروی (برنز) و امین میرزازاده (نقره) کسب کردند.

با این نتایج تیم کشتی فرنگی ایران مسابقات را در غیاب روسیه در جایگاه پنجم به پایان رساند تا انتقادات از محمد بنا و کادرفنی این تیم به اوج خود برسد. در نهایت علی‌رغم حمایت علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، محمد بنا از تیم ملی خداحافظی کرد.

روابط عمومی فدراسیون کشتی در این باره نوشته است: «در جلسه‌ فنی امروز در مورد تیم ملی کشتی فرنگی با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، علی محمدی مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و حسن رنگرز قهرمان اسبق کشتی فرنگی و سرمربی و مدیر سابق تیم‌های ملی کشتی برگزار شد.

در پایان این جلسه و با توجه به ضرورت پیگیری برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی و خداحافظی محمد بنا سرمربی این تیم، حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب و حکم خود را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد. فدراسیون کشتی ضمن تشکر از محمد بنا سرمربی پیشین و پرافتخار تیم ملی کشتی فرنگی برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =