پیمان کاری

اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین اداری شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه با حضور مسئولین اداری ۱۵۰ شرکت‌ پیمانکار فولاد مبارکه، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه و جمعی از مدیران حوزه معاونت سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین اداری شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه با حضور مسئولین اداری ۱۵۰ شرکت‌ پیمانکار فولاد مبارکه، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه و جمعی از مدیران حوزه معاونت سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه در این نشست اظهار کرد: در شهرستان مبارکه ۵۰ هزار کارگر مشغول به کار هستند، نیمی از کارگران، شاغلین شرکت فولاد مبارکه هستند و بیش از نیمی از کسانی که در این شرکت هستند، به‌عنوان پیمانکار مشغول به فعالیت هستند.

مدیر منابع انسانی پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه نیز بیان داشت: ضمن قدردانی از همکاری‌ واحدهای مرتبط با بخش پیمانکاری برای ارائه خدمات بیشتر به نیروهای شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه، نگاه ما در این واحد افزایش رضایت و انگیزه شغلی پیمانکاران است که این امر منجر به بهره‌وری آنان خواهد شد و درنهایت نیز سهامداران فولاد مبارکه منتفع خواهند شد.

در پایان این نشست، از مسئولین اداری برتر شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =