• ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر: 28593
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر صفر از این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران که با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت و توانست به دور حذفی رقابت‌ها راه‌یابد، در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 23:30 سه شنبه به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم جهان رفت.

گزارش این بازی به این شرح است:

لیست بازیکنان دو تیم

بازیکنان تیم ایران: میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن.

بازیکنان تیم برزیل: برونو رزنده، فرناندو کرلینگ، ریکاردو لوکارلی، یوآندی لئال، آدریانو فرناندز، رودریگو لئو، لوکاس ساوتکمپ، فلاویو گالبرتو، لئاندرو سانتوس، والاس دسوزا، دارلان سوزا، فیلیپه روک، تالس هاس و مایک ریس.

شرح بازی

ست اول (ایران ۱۷ _ برزیل ۲۵): دو تیم در ابتدا شانه به شانه پیش‌ رفتند، اما رفته رفته این برزیل بود که برتری خود را به ایران دیکته کرد و تا امتیاز دهم توانست اختلافی سه امتیازی ایجاد کند. در ادامه دو اشتباه متوالی از برزیلی‌ها اختلاف را بار دیگر به دو امتیاز کاهش داد. با این حال در ادامه بار دیگر اختلاف به چهار امتیاز رسید. برتری برزیل با درخشش والاس بیشتر و بیشتر شد تا اینکه این دست را با اختلاف معناداری پیروز شود.

ست دوم (ایران ۲۲ _ برزیل ۲۵): باز هم این برزیل بود که آغازی بهتر داشت و با پاس‌های دسوزا و آبشارهای والاس تیم ایران را اذیت کرد. با این حال بازیکنان ایران نیز بیکار ننشتند و توانستند برای اولین بار این مسابقه در امتیاز هشتم از حریف پیش افتادند. در ادامه تا وقت استراحت فنی دو تیم شانه به شانه پیش رفتند، اما سپس این برزیل بود که بار دیگر دست بالا را گرفت و اختلافی سه امتیازی ایجاد کرد. در امتیازات پایانی ایران به کسب سه امتیاز متوالی مسابقه را ۲۱ بر ۲۲ کرد تا برزیل مجبور به استفاده از وقت استراحت شود. پس از وقت استراحت نیز بازیکنان برزیل به خود آمدند و توانستند این ست را نیز از آن خود کنند.

ست سوم (ایران ۲۳ _ برزیل ۲۵): سروقامتان ایرانی این دست را بهتر از رقیب زردپوش خود آغاز کردند و با سرویس‌های خوب توخته و اسفندیار سه امتیاز برتری از همان ابتدا در تابلوی امتیازات ثبت کردند. اما این برتری هم دوامی نداشت و بار دیگر اشتباهات بازیکنان ایران، مسابقه را در امتیاز ۶ به تساوی کشاند. برابری ادامه‌دار بود و تا امتیازات پایانی نیز بازیکنان دو تیم‌ شانه به شانه پیش رفتند و در امتیاز ۲۱ ایران بار دیگر به شکل دراماتیکی امتیازات را مساوی کرد. اما بازیکنان ایران باز هم یک امتیاز کم آورد و این دست و بازی را از دست دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =