حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان گفت: با محمود خسروی‌وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک راحت‌ هستم و شاید بتوانیم با رفاقت بیشتری انجام وظیفه کنیم و بهتر در خدمت ورزش باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، انتخابات کمیته ملی المپیک پس از چندین ماه تاخیر و با حواشی فراوان بالاخره هفته گذشته برگزار شد و محمود خسروی‌وفا با یک رای برتری نسبت به مهدی علی‌نژاد به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک و جانشین رضا صالحی‌امیری برگزیده شد. مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک نیز صبح امروز برگزار شد.

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با تاکید بر اینکه انتخاب خسروی‌وفا به درستی انجام شد، گفت: این بهترین اتفاق بود، تفکراتمان بسیار نزدیک است. اگر دوره قبل ۹۹ درصد تعامل داشتیم در دوره جدید تعامل ۱۰۰ درصدی وجود دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون‌ها یادشان باشد که انسجام دوره قبل برقرار است. من نمی‌توانم خودم را به جای خسروی‌وفا جا بزنم ولی ما هر دو یکی هستیم و هر دو در خدمت ورزش. بنابراین وقتی اسم من می‌آید، یاد خسروی وفا بیافتند و اسم خسروی‌وفا می آید یاد من بیافتند.

وزیر ورزش افزود: با رضا صالحی‌امیری رو دربایستی داشتم، اما با خسروی‌وفا راحت‌تر هستم؛ بنابراین شاید بتوانیم با رفاقت بیشتری انجام وظیفه کنیم و بهتر در خدمت ورزش باشیم.

سجادی ضمن تشکر از تیم پیشین مدیریتی کمیته ملی المپیک گفت: از طرف وزارت ورزش صمیمانه از تلاش های جدی صالحی امیری در طول مدت همکاری تشکر کنم. خوشحال شدم که صالحی امیری حتما در کمیته ملی المپیک حضور دارد و از نظراتش بهره مند خواهند شد.‌

وی با اشاره به وضعیت کیکاوس سعیدی (دبیرکل کمیته ملی المپیک) تاکید کرد: او در شرف بازنشستگی است. اما هر زمان که خسروی‌وفا بگوید دنبال کار سعیدی هستیم و یک کوپن هم در نهاد ریاست جمهوری داریم که استفاده می‌کنیم. سعیدی در شرف بازنشستگی است و تا جایی که با قانون کنار بیاییم تلاش می‌کنیم شرایط حضورش را داشته باشم.

وزیر ورزش درباره تبدیل برخی رشته‌ها به فدراسیون خاطرنشان کرد: حیدرفرمان، نماینده المپیک آسیا به ایران آمده بود به طور به خصوصی به من گفت که رییس فدراسیون جهانی کوراش است و حداقل انتظارش این است این کوراش ایران که در آسیا مدال دارد، به فدراسیون تبدیل شود یا انجمن مستقل داشته باشد و و هویت داده شود. از این قبیل درخواست ها زیاد داریم. اتفاق ارزشمندی در فدراسیون همگانی رخ داد انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تبدیل شد و هویت اصلی خود را گرفت. فکر می کنم اینکه یک رشته تبدیل به فدراسیون شود همه باید خوشحال شویم. ظرفیت ورزش ایران متفاوت شده است کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =