محمدرضا ساکت

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: آنچه که در مجوز حرفه‌ای بروز و ظهور می‌کند، اقداماتی است که باشگاه‌ها باید انجام دهند و زیرساخت‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۶ محور مشخص کرده را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه برگزیده شد. وی پس از پایان مجمع اظهار کرد: انتخابات برآیند نظر اعضای مجمع تحت نظارت کمیته بدوی و نهادهای دیگر نظارتی بود، همه در یک فضای صمیمی حضور پیدا کردند و کاندیداها با عشق خدمت به فوتبال آمده بودند.

ساکت درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر کسی که بار مسئولیت را قبول کند، وظیفه‌اش این است در هر پستی برآیند نظر مجمع باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده باشگاه‌ها توضیح داد: به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هئیت رئیسه وظیفه خودم می‌دانم که ارتباط مستمری با تیم‌ها داشته باشم و نظرات و خواسته‌های آنها را در هیئت رئیسه پیگیری کنم. با توجه به اینکه چند سال رئیس هئیت فوتبال استان و مدیر باشگاه بودم، دغدغه‌ها و مشکلات آنها را می‌دانم و به عنوان نماینده کوچک آنها، مطالباتشان را در هیئت رئیسه پیگیری می‌کنم و ارتباط مستمری با اعضا فراهم خواهم کرد که نظرشان را جویا شوم.

وی با اشاره به مشکل تیم‌های ایرانی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها در مرحله اول باید خودشان تلاش کنند، آنچه که در مجوز حرفه‌ای بروز و ظهور می‌کند، اقداماتی است که باشگاه‌ها باید انجام دهند و زیرساخت‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۶ محور مشخص کرده را فراهم کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون هم باید در این زمینه از تمام ظرفیتش استفاده کند. از جمله این ظرفیت‌ها مهدی تاج است که در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سمت دارد و می‌تواند به این موضوع کمک کند اما گام اول را باید خود باشگاه‌ها بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =