• ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر: 28352
  • readingTime: ۲ دقیقه
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر همین الان متحد شویم، چند هیچ از امثال کره و ژاپن عقب هستیم و باید از این کشورها جلو بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تاج پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که در آن با 51 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال برگزیده شد، اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره اتفاقات قبل از رای‌گیری صحبت کنم چون به سمت گله‌مندی می‌رود و افکار عمومی می‌گوید یک دعوای جدید رخ داده است. می‌خواهم این ۲ سال را به سمت یک تیم ملی مقتدر برویم و بحث اساس‌نامه، بحث حق پخش و بحث تعلیق فدراسیون فوتبال در بخش مجوز حرفه‌ای را پیش ببریم. این کارها باید انجام شوند.

وی ادامه داد: بخشی از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها انجام شده و باید این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم شرایط خوبی را برای فوتبال رقم بزنیم. با هیچ‌کس اختلاف نداریم. با اعضای هیات رئیسه کار کرده‌ام و برخی از آنها را خودم منصوب کرده‌ام. دوره اختلاف نیست و اگر فدراسیون فوتبال و نهادهای حاکم، دست به دست هم بدهیم شاید بتوانیم به درستی پیش برویم چون از امثال کره‌جنوبی و ژاپن عقب هستیم.

تاج درباره شایعات بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران تاکید کرد: صحبتی در این رابطه ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «همه به باید هم کمک کنیم و به سمت تعامل و تفاهم و برنامه‌ریزی برویم» تصریح کرد: برداشت من از AFC و رقبا به این شکل است، برخی از دوستان شاید اطلاعات من را نداشته باشند. اگر همین الان متحد شویم، چند هیچ از امثال کره و ژاپن عقب هستیم و باید از این کشورها جلو بزنیم. امروز روز کار و تلاش است. از فردا همه آنچه گذشته از نظر من دور ریخته شده و فقط باید رفاقت و دوستی و برادری و همکاری باشد.

وی با اشاره به صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: دو سال است که سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند و این برای ما خوب نیست به خصوص وقتی که مجوز حرفه‌ای ما را گرفته‌اند یعنی دیگران باید ما را ممیزی کنند.

تاج در واکنش به پرسشی مبنی بر تکرار تجربه فدراسیون ۵ ستاره گفت: امیدوار هستیم این اتفاق رقم بخورد. این مساله برای گذشته است و باید تلاش کنیم که فوتسال و فوتبال ساحلی خود را هم ارتقا دهیم. زمانی ما در رتبه دوم جهان فوتبال ساحلی بودیم و فوتسال هم به این شکل بود و باید تلاش کنیم تا این دو رشته را هم ارتقا دهیم. بحث اساس‌نامه هم همچنان وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اسنادی که در روزهای اخیر به عنوان احکام قضایی او منتشر شده بود اظهار بی‌اطلاعی کرد. تاج همچنین در پرسش به پاسخی مبنی بر زمان احتمالی ورود کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران گفت: «نمی‌دانم»!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =