وحید شمسایی

وحید شمسایی اعلام کرد که دیگر در تمرینات تیم ملی فوتسال شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ایراسین، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ضمن کناره‌گیری از سمت خود اظهار کرد: باید به نظر مجمع احترام گذاشت. تاج دوباره روی صندلی خودش بازگشت و امیدوارم صادقانه به این رشته کمک کند و در ادامه راه موفق باشد و جام جهانی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تاج و نبی برای من ارزشمند هستند اما اتفاقاتی را که در فوتسال در سال‌های قبل رخ داد به چشم دیدم و دوست ندارم که تکرار شوند. من دوست دارم آن عزت حفظ شود. من دوست ندارم به رشته ام که در حال تغییر نسل است، بی‌اعتمادی شود و امیدوارم شخص دیگری این کار را قوی‌تر انجام دهد. خیلی این دوستان برای من عزیز هستند اما فاصله فکری من با آن‌ها زیاد است و تفاوت دیدگاه داریم. در زمانی تیم ملی سوم دنیا شد ولی ۴ سال بعد پاداش آن داده شد. مهدی تاج رییس فوتسال آسیا بود که جام باشگاه‌های آسیا لغو شد.

او ادامه داد: آن‌ها مدیران لایقی هستند اما از این به بعد هوادار فدراسیون فوتبال هستم و از فردا دیگر سر تمرین تیم ملی فوتسال نمی‌روم. فوتسال ایران قدری بزرگ است که بهتر از من را بیاورند. من همیشه سعی کردم آزاده باشم. من با صفایی فراهانی، دادگان، تاج و کفاشیان کار کردم و به عنوان یک آدم، می توانم شخصا تصمیم بگیرم. من آدمی هستم که سعی کردم بزرگ فکر کنم، جلویم را ببینم و اندازه عقلم فکر کنم. من سرباز این وطن هستم و اکنون که میکروفن جلوی من می‌آید به خاطر همین کشور است. یک روز دیگر نوبت من خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =