دیدار تیم‌های والیبال ایران و صربستان

تیم ملی والیبال مردان ایران موفق به برد ۳بر ۲ مقابل آرژانتین شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی گروهی در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان، از ساعت ۲۰ امروز (شنبه ۵ مرداد) به وقت تهران در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان با تیم آرژانتین به رقابت پرداخت.

در رقابت های جام واگنر، تیم ملی ایران موفق به برد ۳-۲ مقابل این تیم شده بود.

مردان والیبال ایران در این مسابقه با نتیجه سه بر دو و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۴ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه از ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور مقابل آرژانتین استفاده کرد.

ست اول با بازی منسجم و دقیق شاگردان عطایی آغاز شد و البته که این هماهنگی تا انتهای این ست رعایت شد. اما دریافت و توپ‌گیری در زمین ایران دچار ضعف بود و عطایی هم طی دو وقت اضافه که هر دو پس از امتیاز ۲۰ پی در پی از سوی ایران درخواست شد، به آن اشاره کرد. نهایتا بلند قامتان آرژانتین با کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۲ موفق به پیروزی در این ست شدند.

ست دوم با اختلاف امتیاز زیادی به نفع آرژانتین آغاز شد و در مراحلی این اختلاف تا امتیاز ۵ رسید. دفاع نادرست روی تور، عامل از دست دادن این امتیازها برای ملی پوشان ایران بود که در امتیاز ۱۷ شاگردان عطایی موفق شدند به امتیاز برابر با تیم مقابل دست پیدا کنند و سرویس‌های خوب بازیکنان ایران عامل این اتفاق بود، نهایتا با سرویس‌های سرعتی میلاد عبادی پور و بازگشتن هماهنگی به بازی، نتیجه برگشت و ایران با امتیاز ۳۰-۲۸ موفق به برد این ست شدند.

شاگردان عطایی با هماهنگی قابل قبول و عملکرد خوبشان در سرویس توانستند این ست را با اختلاف ۷ امتیاز و نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود به پایان آورند.

ملی پوشان ایران در ست چهارم با هماهنگی قابل قبول بازی را آغاز و پایاپای بازیکنان آرژانتین پیش رفتند و نهایتا با امتیاز ۳۴-۳۲ این ست را واگذار کردند.

ست پنجم را بازیکنان ایران پایاپای تیم ملی آرژانتین پیش رفتند و نهایتا با امتیاز ۲۱-۱۹ این ست را بردند.

شاگردان عطایی توانستند با برتری ۳-۲ مقابل تیم ملی آرژانتین در اولین بازی مرحله گروهی جام قهرمانی جهان، ۲ امتیاز کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =