• ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
  • کد خبر: 28233
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی جذاب و دیدنی توانست تراکتور را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه جمعه و در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تراکتور تبریز بود. این بازی که در نیمه اول با برتری دو بر صفر فولادی‌ها به پایان رسید، در نیمه دوم جذاب و دیدنی شد و ابتدا تراکتور کار را به تساوی کشاند و سپس دژاگه در دقایق پایانی گل برتری بخش را برای فولاد به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی بازی مجید علیاری از روی نقطه پنالتی و با ضربه‌ای محکم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۱۸ فولاد یک بار دیگر صاحب فرصت پنالتی شد و موسی کولیبالی پشت این توپ ایستاد و آن را به زیبایی به گل دوم فولاد تبدیل کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم فولادی ها دو فرصت نصف و نیمه توسط انصاری و شیری از دست دادند تا اینکه تراکتور به گل رسید. در دقیقه ۵۲ و روی دفع توپ کولیبالی، این هادی محمدی بود که دقیقا از همان نقطه ای که بوحمدان در نیمه نخست تیرک دروازه میهمان را به لرزه درآورده بود، صاحب توپ شد و با شلیکی محکم و تماشایی، دروازه کنت را باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

دقایقی بعد ارسال ریکاردو آلوز به روی دروازه در محوطه ۶ قدم به محمد آقاجان پور رسید و این بازیکن با شوتی دیدنی توپ را به طاق دروازه فولاد چسباند و گل مساوی را به ثمر رساند، اما این پایان ماجرا نبود و فولاد در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل پیروزی رسید. ارسال دیدنی مجید علیاری از سمت راست با ضربه سر تماشایی اشکان دژاگه همراه شد و توپ او به گوشه دروازه رفت تا فولاد در دقیقه ۹۳ به گل پیروزی دست پیدا کند. در ادامه و در شرایطی که بازی تا دقیقه ۹۰+۱۰ نیز ادامه پیدا کرد، تراکتور موفق نشد به گل تساوی دست پیدا کند و این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فولادی ها به پایان رسید.

با این نتیجه فولاد پنج امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد، تراکتور نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =