• ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
  • کد خبر: 28230
  • readingTime: ۳ دقیقه
بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به مصاف گل‌گهر رفت و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، امروز، جمعه از ساعت ۲۱:۳۰ در سیرجان به مصاف تیم فوتبال گل‌گهر رفت.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی پور (دقیقه ۶۵_ امید نورافکن)، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی (دقیقه ۸۰_ محمد علی‌نژاد)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۸۰_ فرشاد احمدزاده)، اولویس کامسوبا (دقیقه ۶۸_ نلسون جونیور) و شهریار مغانلو.
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم گل‌گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امین پورعلی، مرتضی تبریزی، محمد خدابنده‌لو و اریک بایناما.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

تیم داوری: مرتضی منصوریان، محمدعلی پورمتقی، حامد صفایی، وحید زمانی.

گل‌ها: میلاد زکی‌پور (۲ مرتبه برای سپاهان) و رناتو داسیلویرا (گل به خودی)

شرح گل

دقیقه ۴۲؛ میلاد زکی‌پور (گل‌گهر صفر _ سپاهان ۱): سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی در یک سوم میانی زمین شد که رامین رضاییان به بهترین شکل ممکن این توپ را روی دروازه حریف فرستاد و زکی‌پور با جایگیری درست، ارسال رضاییان را قطع و توپ را درون چهارچوب فرستاد.

دقیقه ۵۰؛ میلاد زکی‌پور (گل‌گهر صفر _ سپاهان ۲): زکی‌پور پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و شلیک قدرتمند و غیر قابل مهار او به زیبایی هرچه تمام به کنج دروازه حریف رفت.

دقیقه ۶۲؛ رناتو داسیلویرا، گل به خودی (گل‌گهر ۱ _سپاهان ۲): داسیلویرا در دفع توپ اشتباه کرد و دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه ۸۶؛ علیرضا علیزاده (گل‌گهر ۲ _ سپاهان ۲): کرنر ارسالی گل‌گهر در محوطه شش قدم روی سر علیزاده سوار و به گوشه دروازه رفت.

گزارش بازی

نیمه اول: سپاهان که این بازی را با چهار تغییر در ترکیب خود نسبت با بازی قبلی آغاز کرده بود، توانست علی‌رغم شرایط مهمانی توپ و میدان را در دقایق ابتدایی در اختیار خود بگیرد. با این حال ساختار دفاعی فشرده و دوندگی بالای بازیکنان گل‌گهر اجازه بازی‌سازی به سپاهانی‌ها را نمی‌داد. از طرفی گل‌گهر نیز توانست رفته رفته خود را در زمین پیدا کند و برای دقایقی بر بازی مسلط شود و چندباری هم به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کنند. مصدومیت‌های متعدد بازیکنان دو تیم به ویژه در اواسط این نیمه اجازه نمی‌داد تا بازی روند و جریان طبیعی خود را طی کند و از همین روی رقابت سرعت کمی داشت. با این حال سپاهان در همین نیمه توانست روی ضربات شروع مجدد به گل برسد.

نیمه دوم: در این نیمه سپاهان توانست خیلی زود روی ضربه عالی زکی‌پور به گل دوم برسد و اختلاف را افزایش دهد. پس از این گل شاگردان مورایس سعی در ارائه یک‌بازی منطقی مبتنی بر ضد حمله داشتند. از طرفی شاگردان قلعه‌نویی در گل‌گهر نیز فشار زیادی وارد کردند و در نتیجه این نمایش، داسیلویرا اشتباه و دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف بار دیگر به حداقل برسد. پس از این اتفاق دو مربی سراغ نیمکت‌های خود رفتند و با تغییرات اعمال شده سعی در کنترل بیشتر بازی داشتند. در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دقایق حساس

*دقیقه ۵: بایناما از سمت چپ نفوذ و وارد محوطه جریمه سپاهان شد، اما ضربه او از زاویه بسته را نیازمند دفع کرد.

*دقیقه ۱۰: ضربه تبریزی پس از برخورد با مدافعان سپاهان در اختیار نیازمند قرار گرفت.

*دقیقه ۲۲: شوت محکم و سرکش یاسین سلمانی از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۱: ضربه فنی و از راه دور تبریزی به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۴: شوت محکم ریگی از راه دور را فروزان دفع کرد، توپ برگشتی را نیز حسینی نتوانست راهی چهارچوب کند.

*دقیقه ۷۳: مغانلو روی یک‌ضد حمله عالی در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد، اما ضربه او با اختلاف راهی اوت شد.

*دقیقه ۷۶: یک بار دیگر بایناما از زاویه بسته به دروازه سپاهان حمله کرد، اما نیازمند با ایستادگی خود اجازه فروریختن دروازه را نداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =