تونل/ تمرین سپاهان

دو بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان به تمرینات این تیم اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال ایران یک برگ برنده بزرگ رو کرد، آن‌ها پس از درخواست ژوزه مورایس برای جذب دروازه‌بان به سراغ رکورددار کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران رفتند و پیام نیازمند را به جمع طلایی‌پوشان باز گرداندند.

مدیران سپاهان پس از جلسات فشرده با باشگاه پورتمینزه به توافق رسیدند تا این دروازه‌بان ارزشمند را برای یک فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرند تا رقابت نیازمند و مظاهری ضامن امنیت دروازه تیم مورایس باشد.

نیازمند پس از پشت سر گذاشتن مراحل اداری روز گذشته در محل باشگاه سپاهان حاضر شد و با امضای قرارداد رسما بار دیگر و پس از یک فصل حضور در فوتبال اروپا به جمع طلایی‌پوشان بازگشت. او همچنین روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود با سپاهانی را داشت و به رسم همیشگی بازیکنان با تشکیل «تونل» خوش آمدگویی از او استقبال کردند.

استقبال سپاهانی‌ها از نیازمند و قربانی + عکس

نیازمند روز گذشته در این تونل تنها نبود و دیگر خرید جدید سپاهانی‌ها نیز از این تونل بهره‌مند شد. محمد قربانی هافبک جوان و خوش آتیه‌ای که در ساعات پایانی نقل و انتقالات با نظر ژوزه مورایس جذب نیز در اولین جلسه تمرینی خود حاضر شد. قربانی که در تیم ملی امید حضور دارد، فصل گذشته در نساجی توپ زد.

استقبال سپاهانی‌ها از نیازمند و قربانی + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =