• ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر: 28162
  • readingTime: ۱ دقیقه
ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال به یک ماه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایراسین، ریکاردو ساپینتو زمانی که در لیگ پرتغال فعالیت می‌کرد، اظهاراتی را علیه یکی از مسئولان ارتش این کشور انجام داد. بعد از شکایت این فرد از ساپینتو و پیگیری‌های قضایی و کیفری، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال در نهایت، سرمربی فعلی آبی پوشان با محرومیت یک ماهه و جریمه ۲ هزار و ۸۶۰ یورویی مواجه شد.

دلیل این محکومیت یک مصاحبه از ساپینتو در ماه می و زمانی که او هدایت موریننزه را برعهده داشت، بوده است. او در این گفت و گو اظهاراتی را درباره یک نیروی ارشد از ارتش پرتغال بر زبان آورده است.

سرمربی پرتغالی خطاب به فرمانده ارتش پرتغال از لفظ «دروغگو» استفاده کرده و همین موضوع حالا برایش جنجالی شده است. انتقادهای شدید ساپینتو در دوران حضور در پرتغال، ستاد فرماندهی ارتش پرتغال را بر آن داشت که علیه این مربی به مراجع قضایی و ستاد مبارزه با خشونت در ورزش پرتغال شکایت کند.

گفتنی است، ساپینتو که در حال حاضر هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده دارد هفته گذشته نیز به دلیل لگد زدن به برانکارد نیروهای هلال احمر در ورزشگاه سیروس قایقران خبر ساز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =