بالسا رادولوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال سپاهان گفت: بازیکنان جوان سپاهان ظرفیت بالایی دارند و به زودی بخشی از تیم ملی ایران خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از نزدیک به سه فصل تیم‌داری در سطح اول والیبال ایران و حضور با تیمی مدعی در این رقابت‌ها، در پایان فصل گذشته تصمیم جسورانه‌ای گرفت و تیم خود را منحل کرد. پس از این انحلال مدیران سپاهان تصمیم گرفتتند، در لیگ یک ایران تیم‌داری و سعی در استعداد پرورش‌های بومی داشته باشند.

از همین روی برای این امر، نیازمند به یک مربی پایه‌ای و استعدادیاب قوی بود تا بتواند تیم والیبالی جوان و آینده‌دار تشکیل دهد و در یک پروسه چند ساله سپاهان را به تیمی مدعی تبدیل کند. برای این امر سپاهان سراغ یک مربی خارجی رفت و بالسا رادولوویچ اهل مونته‌نگرو را به ایران آورد.

این مربی درباره حضور خود در اصفهان و سپاهان اظهار کرد: دلایل زیادی برای حضور در ایران و سپاهان داشتم، اولین دلیلم مسیر شغلی خودم به عنوان یک سرمربی بود؛ سپاهان یک فرصت و مسیر خوب برای تبدیل شدن به مربی بهتری است.

رادولوویچ با اشاره به غنای باشگاه سپاهان افزود: سپاهان یک باشگاه بسیار خوب با امکانات و شرایط عالی است. از همین روی بهترین انتخاب برای من حضور در این باشگاه و شهر اصفهان بود. همچنین سیاست‌گذاری باشگاه نیز برای من بسیار اهمیت دارد، سپاهان می‌خواهد بازیکنان جوان را پرورش دهند و من از کار کردن با جوانان لذت می‌برم و بخاطر همین اینجا هستم.

وی درباره برنامه‌های خود برای پرورش استعدادهای بومی اصفهان گفت: قرارداد من یکساله است، اما امیدوارم سال‌های بیشتر در سپاهان بمانم. هر برنامه بزرگی نیاز به زمان دارد و مطمعن هستم که در آینده با این جوانان خوب اصفهان نتایج عالی به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در تیم اصلی والیبال سپاهان جوان هستند و همه آن‌ها ظرفیت و کیفیت خوبی دارند. این بازیکنان با تمرین و تلاش در آینده همه‌شان می‌توانند بخشی از تیم ملی والیبال ایران باشند. این موضوع مسئولیت من است و هر روز برای آن تلاش می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =