تیم ملی فوتبال ایران

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: دو بازی با اروگوئه و سنگال تیم ملی برگزار خواهد کرد و بازی سومی نخواهیم داشت، زیرا بر اساس گفته سرمربی تیم ملی دو بازی برای آماده سازی کافی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمید استیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر اظهار کرد: در فیفادی ماه سپتامبر میلادی، اردوی تیم ملی از ۲۰ شهریورماه با بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد. همچنین برای روز ۲۶ شهریورماه دراگان اسکوچیچ درخواست یک بازی دوستانه داشت که برای این بازی با مهدی مهدوی‌کیا صحبت کردم تا با تیم ملی امید یک بازی دوستانه داشته باشیم.

وی ادامه داد: کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۷ شهریورماه عازم اتریش خواهد شد تا اردوی آماده‌سازی را همراه با لژیونرها در این کشور برگزار کند. برای اول مهرماه نیز بازی دوستانه‌ای با اروگوئه تدارک دیده شده که تا روزهای آینده قرارداد آن امضا خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران افزود: پنجم مهرماه نیز تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی فوتبال سنگال خواهد رفت که این بازی قطعی و قرارداد آن امضا شده است.در تمام قراردادها ذکر شده که تیم‌های رقیب با بازیکنان اصلی خود در بازی حاضر شوند ضمن اینکه دو حریف ما در فیفادی آتی از تیم‌های حاضر در جام جهانی خواهند بود.

وی تاکید کرد: بازی سومی نخواهیم داشت و بر اساس گفته سرمربی تیم ملی دو بازی برای آماده سازی کافی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =