محیط زیست

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دوره سیزدهم جایزه ملی محیط زیست ، امسال توسط معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، نورالله مرادی در رابطه با از سرگیری اجرای جایزه ملی محیط زیست گفت: روند اجرای جایزه ملی محیط زیست علیرغم مصوبه شورایعالی مبنی بر اهدای سالانه آن، از سال ۱۳۹۶ متوقف شد، که امسال بعد از ۴ سال بار دیگر در هفته اول اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: جایزه ملی محیط زیست فرصتی است برای تبادل اندیشه‌ها و دستاوردهای فعالان این عرصه، ایجاد انگیزه برای مشارکت مردمی و گسترش فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست در جامعه، با رویکرد تشویق و تقدیر از افرادی که در این مسیر کوشا بوده و به نوعی در شناخت و بسط آن تأثیر گذار بوده اند.

نورالله مرادی تصریح کرد: پس از اعلام فراخوان، افراد مدارک و مستندات فعالیت‌های خود را که در راستای محورهای مصوب دریافت جایزه ملی محیط زیست انجام داده اند، ارائه داده و به استناد ماده ۴۶ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مصوبه شماره ۱۶۵ شورایعالی حفاظت محیط زیست، جایزه ملی به برگزیدگانی از بین متخصصین، مؤسسات عمومی و سازمان‌های دولتی، مؤسسات و شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان، سازمان‌های مردم نهاد و سایر اشخاص حقیقی اهدا خواهد شد که در حفاظت، حمایت و بهسازی محیط زیست، خدمات برجسته و فعالیت چشمگیر و ارزنده‌ای انجام داده باشند.

مرادی با اشاره به تشکیل ستاد اعطای جایزه ملی محیط زیست به ریاست علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تعیین دبیرخانه جایزه ملی محیط زیست در معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان ادامه داد: به زودی فراخوان و آگهی اعطای جایزه ملی از طریق اداره کل روابط عمومی و امور رسانه و ادارات کل استان‌ها منتشر خواهد شد. همچنین به وزارتخانه‌ها، سازمان‌های مرتبط، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، سازمان‌های مردم نهاد و … نیز به صورت مجزا اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =