طیب نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: تنوع بالای سبد محصولات، نقش مهمی در حفظ جایگاه فولاد مبارکه در بازارهای داخلی و جهانی دارد، در این راستا باید تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر را گسترش دهیم و با تولید گریدهای خاص و جدید، بازارهای جدید در کشور را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جلسه کمیته عالی تحول این شرکت اظهار کرد: همواره بازارهای جهانی فولاد دارای نوسانات متعددی بوده است که باید هرچه سریع‌تر بتوانیم خود را با شرایط روز دنیا وفق دهیم.

وی افزود: با درک درستی از شرایط بازارهای جهانی و با تکیه بر وجوه رقابتی فولاد مبارکه، باید جایگاه خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید کرد: داشتن زنجیره‌ کامل فولاد از مزیّت‌های رقابتی در فولاد مبارکه است، علاوه بر این مزیّت رقابتی که ما را نسبت به رقبای داخلی و خارجی متمایز می‌کند، فعالیّت با ظرفیّت کامل تولید در فولاد مبارکه هزینه تمام‌شده محصولات را کاهش خواهد داد.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: تنوع بالای سبد محصولات، نقش مهمی در حفظ جایگاه فولاد مبارکه در بازارهای داخلی و جهانی دارد و در این راستا باید تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر را گسترش دهیم تا بتوانیم صنایع پایین‌دست را فعال کنیم که معنای پیشران بودن فولاد مبارکه نیز همین است؛ باید با تولید گریدهای خاص و جدید، بازارهای جدید در کشور را ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =