ذوب آهن و پرسپولیس

تیم فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر برابر همدیگر صف‌آرایی کردند و به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، امروز، شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران رفت. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، مسعود ابراهیم زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی (دقیقه ۴۶-محمدحسین اسلامی)، سجاد جعفری (دقیقه ۸۷_ محمد سلطانی‌مهر)، سعید باقرپسند (دقیقه ۶۵_ شهرام سالاری)، سجاد آشوری (دقیقه ۶۵_ امیرحسین صدقی) و امیرحسین جدی (دقیقه ۷۰ _ آرمان اکوان). 
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی (دقیقه ۶۸_ محمدمهدی احمدی)، دانیال اسماعیل‌نژاد، کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۶۸_ شرزود تیمورف)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی (دقیقه ۷۸_ محمد عمری).
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

تیم داوری: موعود بنیادی فرد، آرمان اسعدی، قهرمان نجفی، وحید زمانی.

اخراج: نادر محمدی (ذوب‌آهن)

گزارش بازی

نیمه اول: پرسپولیس در دقایق ابتدایی این بازی آغاز بهتری داشت و با نفوذ از کناره‌ها همچنین پاس‌های عرضی بلند سعی داشت ذوب‌آهن را غافل‌گیر کند. پرسپولیسی‌ها روی کارهای ترکیبی توانستند چندین بار به محوطه جریمه ذوب‌آهن نفوذ کنند، اما هشیاری مدافعان و دروازبان ذوب‌آهن اجازه باز شدن دروازه را نداد. در سوی دیگر زمین ذوب‌آهنی‌ها روی ضد حملات و شوت‌های از راه دور حساب ویژه‌ای باز کرده بودند و چندین تلاش برای باز کردن دروازه بیرانوند داشتند که هیچ‌کدام کافی نبود. در کل علیرغم چند موقعیت نصفه و نیمه دو تیم، نیمه اول چنگی به دل نزد. 

نیمه دوم: ذوب‌آهن در ابتدای نیمه دوم بازی متفاوتی به نمایش گذاشت و کمی جلوتر بازی کرد، اما در این لحظات ضد حملات پرسپولیس خطرناک ظاهر شد. روی یکی از این ضد حملات نادر محمدی مجبور به خطا و از زمین بازی اخراج شد تا کار گاندوها سخت شود. پس از این اتفاق نوع و شکل بازی دو تیم با تغییرات اعمال شده تغییر کرد و پرسپولیس بالاتر آمد و بازیکنان ذوب‌آهن با دوندگی بالا فضاها را بستند و چشم به ضد حملات داشتند. در این دستورات تیمی جدید هم ذوب‌آهن موفق‌تر بود و توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

دقایق حساس

*دقیقه ۶: حمله چند جانبه پرسپولیسی در نهایت توپ را به نعمتی در جناح چپ رساند و حاصل این حمله یک کرنر بود.

*دقیقه ۹:شوت سرکش مهاجم ذوب‌آهن از راه دور با سیو دو مرحله‌ای بیرانوند همراه شد.

*دقیقه ۱۴: شوت زمینی صادقی را بیرانوند به راحتی در آغوش کشید. 

*دقیقه ۲۱: کار تیمی خوب پرسپولیسی‌ها توپ را در جناح راست محوطه جریمه ذوب‌آهن به بازیکن سرخ‌پوش رساند، اما ضربه او را فرعباسی به خوبی دفع کرد.

*دقیقه ۵۳: نادر محمدی دومین خطای خود را در میانه زمین روی بازیکن پرسپولیس انجام داد تا با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شود.

*دقیقه ۵۷: اسلامی روی یک ضد حمله سریع، در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اما ضربه سرکش او لحظه آخر به نعمتی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

*دقیقه ۶۵: شوت فنی اسماعیلی‌فر با اختلاف کمی از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

*دقیقه ۶۸: ترابی یک بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام با شوت‌زنی کرد که ضربه او با واکنش خوب فرعباسی راهی کرنر شد.

*دقیقه ۸۳: شوت سرکش سیامک نعمتی پس از واکنش عالی فرعباسی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به چهارچوب نیافت.

*دقیقه ۸۹: ضربه سر بازیکنان پرسپولیس روی کرنر ارسالی با به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

*دقیقه ۳+۹۰: شوت بازیکنان پرسپولیس درست جایی رفت که فرعباسی ایستاده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =