نفت مسجد سلیمان مس کرمان

در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پیکان، هوادار و نفت مسجد سلیمان رقبای خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روز نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس شامگاه جمعه با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در نخستین بازی لیگ برتر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان موفق شد تا نتیجه دو بر صفر برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به پیروزی دست یابد.

در دیگر بازی این هفته شاگردان مجتبی حسینی در پیکان توانستند در تهران با سوپر گل تماشایی دانیال جهانبخش تیم تازه لیگ برتری شده ملوان بندرانزلی را شکست دهند تا مازیار زارع در اولین تجربه لیگ برتری خود طعم شکست را بچشد.

آلومینیوم اراک و هوادار تهران نیز در دیگر بازی این هفته به مصاف هم رفتند که در نهایت ساکت الهامی مچ مهدی رحمتی را خواباند و هوادار این بازی با تک گل محمدجواد محمدی شکست داد.

جذاب‌ترین بازی در مسجد سلیمان برگزار شد، جایی که شاگردان مهاجری در تیم نفت با نتیجه سه بر دو تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان را شکست دادند. شاگردان حسین‌خوانی اگرچه دو بار این بازی را به تساوی کشیدند، اما در نهایت شکست خوردند تا نفت برای کسب اولین سه امتیاز لیگ بیست و دوم زیاد معطل نماند.

در بازی آخر امروز نیز دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا سهم مطهری و ربیعی از این بازی یک امتیاز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =