نمای کلی فولاد مبارکه

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران در جلسه‌ای با مدیران مدیریت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه همواره درک درستی از شرایط بازار و مشتریان خود داشته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران که به همراه جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و کارگزاران این تشکل از فولاد مبارکه بازدید می‌نمود در جلسه‌ای با مدیران مدیریت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه همواره درک درستی از شرایط بازار و مشتریان خود داشته است.

حامد ضیایی با اشاره به تعاملات سازنده مابین فولاد مبارکه و انجمن، اظهار داشت: نه‌فقط در این شرایط که با کاهش قیمت‌ها مواجه هستیم، بلکه در همه احوال تلاش کرده‌ایم با گفت‌وگو و تعامل دوطرفه مشکلات را مدیریت و مرتفع نماییم.در فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه این‌گونه نیست که شرکت فقط منافع خود را مدنظر قرار دهد و نسبت به مشکلات صنایع پائین‌دست بی‌تفاوت باشد.

وی با تأکید بر این‌که اگر از یک مرحله به بعد برای اعضای انجمن امکان و توان خرید سلب شود، به‌یقین تولیدکننده اصلی هم متضرر خواهد شد، گفت:ازاین‌رو با گفت‌وگو ارائه نظرهای کارشناسی بین طرفین تلاش خواهیم کرد شرایطی فراهم کنیم تا هم در تولید و فروش و هم در زنجیره مشتریان به مداومت برسیم.ما باید تلاش کنیم با پیش‌بینی‌های اقتصادی کارآمد و درک درست از تولید، بازار و مشتری به راهکارهایی دست‌یابیم که برای بالادست و پایین‌دست و رده‌های میانی و مشتری نهایی بهترین شرایط ایجاد شود.

حامد ضیایی ادامه داد: این انجمن در راستای کار تشکلی که حتما برای کل مجموعه صنفی و مشتری‌های هر صنف و زنجیره‌های تولیدکنندگان بالادست و پایین‌دست فولاد نتیجه‌بخش خواهد بود، باهدف ایجاد همدلی و یک‌صدایی و تجمیع نظرات و حرکت به سمت کار جمعی ایجاد شده است. در این راستا انجمن در ذیل اتاق بازرگانی ایران که پارلمان بخش خصوصی است تشکیل‌شده و اعتقاد ما این است که رستگاری اقتصاد در کشور از طریق اتاق بازرگانی میسر خواهد بود. باید تصدی‌گری دولت از این طریق کم بشود و اختیارات مخصوصا اقتصادی به بخش خصوصی آن‌هم از طریق کانال اتاق بازرگانی ایران و اتاق‌های استانی و شهرستانی تفویض شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران بابیان این‌که این انجمن در ایران ۶۰۰ کارخانه تولید سازه فولادی را در زیرگروه خود دارد، ادامه داد: بسیاری از اعضا وظیفه صادرات به کشورهای منطقه را با ظرفیت حدود ۴ میلیون تن بر عهده‌دارند.

وی از وجود ظرفیت اشتغال حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر در این حوزه خبر داد و با اشاره به اهمیت تولید محصولات کیفی در حوزه ساختمان تصریح کرد: انجمن از دیرباز به این نکته توجه ویژه داشته است. ازاین‌رو سال‌هاست که کار صنعت ساختمان و سازه مهندسی‌شده است و در این راستا در همه کارخانه‌های صنف واحد طراحی و QC بنانهاده شده است. البته با طراحان و جامعه مهندسین مشاور و انجمن علمی سازه‌های فولادی نیز مشارکت داشته و داریم. در همین راستا از شرکت فولاد مبارکه نیز برای حضور در کنفرانس آذرماه دعوت به عمل‌آورده‌ایم.

ضیایی در خصوص نتایج حاصل از جلسه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران با مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تصریح کرد: جلسه خوبی بود؛ و مدیران فروش داخلی فولاد مبارکه هوشمندانه و منطقی خواسته‌های اعضای انجمن را شنیدند و مقرر شد راهکارهای ارائه‌شده نهایی و به‌کار گرفته شود.

بررسی اعطای اعتبارات بلندمدت‌تر به مشتریان فولاد و کاهش عرضه محصولات در بورس کالا

محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه نیز در خصوص اهمیت و نتایج این جلسه گفت: جلسه باهدف بهبود ارتباط فولاد مبارکه و مشتریان سازه‌های فلزی، بهبود تعاملات با فولاد مبارکه و انجمن سازه‌های فلزی، ارتقاء سطح کیفی محصولات فولاد مبارکه و شناسایی انتظارات مشتریان برگزار شد.

محمد تاجمیر ریاحی از مطرح‌شدن مباحث مفید و کاربردی در این جلسه خبر داد و گفت: یکی از این موارد استفاده از محصولات کیفی در سازه‌های فلزی بود که در این خصوص تبادل‌نظر شد و شرکت را بر آن داشت تا راهکارهای مؤثر در حوزه بهبود کیفیت محصول در حوزه سازه‌های فلزی را دنبال و اجرایی نماید تا بدین‌وسیله سازه‌های مقاوم‌تر و سبک‌تر در جریان احداث بناها به کار گرفته شود. لذا در همین راستا شناسایی نیازها و انتظارات انجمن مطرح شد که امیدواریم فولاد مبارکه بتواند این توقعات را به بهترین شکل برآورده نماید.

وی با تأکید بر این‌که کاهش شدید قیمت‌ها در بازار و دست‌یابی به راهکارهای مناسب برای گذر از این شرایط، اهمیت برقراری تعامل هرچه بیشتر بین فولاد مبارکه و انجمن و سایر مشتریان را دوچندان نموده است گفت: در پایان این جلسه پیشنهادهای اعطای اعتبارات بلندمدت‌تر به مشتریان فولاد و کاهش عرضه محصولات در بورس کالا مطرح گردید که مقرر شد فولاد مبارکه با هماهنگی وزارت صمت این موضوعات را اجرایی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =