کمیته انضباطی

با حکم کمیته انضباطی، علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش ایراسین، در هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر فصل گذشته بود که اردوی تیم ملی امید برای حضور در رقابت های جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا آغاز شد و علیرضا رضایی از استقلال به همراه سینا سعیدی فر از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

از آنجایی که فرهاد مجیدی بجز سیدحسین حسینی سنگربان دیگری را در لیست تیمش نداشت، از حضور رضایی در اردوی تیم امید جلوگیری کرد و در نهایت نیز مهدوی کیا روی نام سعیدی فر خط قرمز کشید تا هر دو گلر آبی ها قادر به حضور در این پیکارها نباشند.

اکنون و در آستانه آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر، کمیته انضباطی با صدور اطلاعیه ای، حکم به محرومیت گلر جوان استقلال داده است.

در رای صادره آمده است:

در خصوص گزارش مقام رسمی فدراسیون فوتبال مبنی بر امتناع علیرضا رضایی، بازیکن باشگاه استقلال تهران از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال امید و علیرغم ارسال ابلاغیه به این باشگاه تا زمان انشاء رای، دفاعیه ای ارسال نشده است.

بر همین اساس کمیته انضباطی، علیرضا رضایی، بازیکن تیم استقلال تهران را به علت عدم همراهی تیم های ملی وفق ماده ۸۳ مقررات انضباطی و با عنایت به فقدان سابقه قضایی از این بازیکن در کمیته انضباطی با اعمال مواد ۹۳ و ۹۴ مقررات، وی را به یک جلسه از همراهی تیم خود در بازی رسمی لیگ ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جرمه نقدی محکوم کرد.

این رای وفق مقررات قطعی و لازم الاجرا است.

همچنین باشگاه استقلال نیز به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق بند ۲ ماده ۸۳ محکوم شد.

این رای قطعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =