صادرات

مدیرعامل بانک صادرات کشور گفت: شرکت ورق خودرو به عنوان یکی از مشتریان برتر بانک صادرات با تولید انحصاری ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد و از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایراسین، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشور و جمعی از مدیران ارشد این بانک با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با روند تولید ورق گالوانیزه خودرویی در این شرکت آشنا شدند.

در ابتدای این برنامه که با بازدید از خط تولید شرکت آغاز شد، حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن تبریک انتصاب سید ضیاء ایمانی به عنوان مدیرعامل بانک صادرات کشور از ایشان به عنوان شخصی فرهیخته و آشنا با صنعت فولاد نام برد و سپس گزارش جامعی از شرایط موجود شرکت ارائه نمود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در بین تولیدکنندگان محصولات گالوانیزه کشور شرکتی است که به لحاظ تکنولوژی پیشرفته فرآیند تولیدات، علاوه بر تولید انواع ورق‌های گالوانیزه تجاری قابلیت تولید انواع ورق‌های مورد نیاز لوازم خانگی و صنعت خودروسازی کشور را دارد و این نیز موجب جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور می‌شود.

سپس ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشور ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از شرکت ورق خودرو به عنوان یکی از مشتریان برتر بانک صادرات نام برد که با تولید انحصاری ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد و از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

وی افزود: بانک صادرات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور همواره به عنوان حامی در کنار واحدهای صنعتی حضور داشته و از طریق تأمین منابع اعتباری از تولید و اشتغال‌زایی حمایت نموده است و بر این باور است که پیشرفت و ترقی بنگاه‌های اقتصادی و فولاد به عنوان صنعت مادر در گرو حمایت سیستم بانکی کشور می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار تولید اشتغال آفرین و دانش‌بنیان است بتوانیم با حمایت از شرکت‌های مولد درجهت تحقق این شعار گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =