• ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر: 27320
  • readingTime: ۱ دقیقه
بسکتبال ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از احتمال انحلال برخی رشته‌های ورزشی این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، از چندی پیش شایعاتی پیرامون احتمال انحلال برخی رشته‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مطرح شد. انحلالی که دلیل اصلی آن مشکلات مالی مجموعه ذوب‌آهن و حفظ ارزش سهام، سهامداران مطرح و تصمیم آن نیز در هیات مدیره شرکت سهامی عام ذوب‌آهن گرفته شده بود.

در روزهای اخیر این شایعات پررنگ‌تر شده و به نظر می‌رسد خطر انحلال بیخ گوش برخی رشته‌های ورزشی این باشگاه ریشه‌دار قرار دارد. از جمله این رشته‌ها می‌توان به هندبال، فوتبال بانوان، بسکتبال بانوان و غیره اشاره کرد.

با این حال علیرضا احسانی اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرده است: «باشگاه ذوب‌آهن بدهی‌های قبلی زیادی دارد و برای پرداخت این بدهی‌ها ضمن اینکه باشگاه بتواند در فصل آینده تیم‌دار خوبی داشته باشد، ممکن است در دوره آتی هندبال مردان و زنان، ذوب‌آهن حضور نداشته باشند و در بخش پایه تیم‌داری کنند».

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ذوب‌آهن در گفت‌وگوی دیگری درباره انحلال تیم‌های بانوان فوتبال و بسکتبال ذوب‌آهن نیز صحبت‌هایی داشته است. احسانی البته تاکید کرده که هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است.

مسئله نگران کننده دیگر در صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به تیم بسکتبال مردان این باشگاه برمی‌گردد. تیمی که نائب قهرمان سوپر لیگ بسکتبال ایران شد و احتمالا سال آینده در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت. با این حال احسانی گفته که این تیم نیز افزایش بودجه‌ای نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =