دیدار تیم‌های والیبال ایران و لهستان

تیم ملی والیبال ایران به مصاف لهستان رفت و با قبول شکست سه بر دو از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، شامگاه پنجشنبه به مصاف تیم ملی لهستان رفت‌ و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. 

گزارش این بازی به شرح زیر است:

لیست بازیکنان تیم ملی ایران: محمدطاهر وادی، فاضل پژمان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محراب ملکی و امیرحسین توخته.

لیست بازیکنان تیم ملی لهستان: مارسین یانوش، توماش، بارتوژ بدنورژ، توماش فورنال، کمیل سمنیوک، الکساندر اسلیوکا،متئوش بینیک، کارول کلوس، یاکوب کوخانوفسکی، کارول بوترین، لوکاژ کاژمارک، بارتوژ کورک، زاتورسکیو یاکوب.

دست اول (ایران ۲۱ _ لهستان ۲۵): امتیاز اول این بازی را لهستان به دست آورد، اما بازیکنان ایران سریعا پاسخ این حمله را دادند. در ادامه دو تیم شانه به شانه پیش رفتند و هر امتیاز با پاسخ مناسبی از سوی حریف مواجه می‌شد. اما در ادامه این لهستان بود که عملکرد بهتری داشت و پیش از وقت استراحت اختلافی سه امتیازی ایجاد کرد. سپس اگرچه ایران با تلاش بازیکنان خود توانست اختلاف را به حداقل کاهش دهد، اما درصد بالای اشتباهات بازیکنان ایران بار دیگر اختلاف را به سود حریف افزایش داد.

دست دوم (ایران۲۶ _ لهستان ۲۴): بار دیگر این لهستان بود که کار را بهتر آغاز و دو امتیاز اول را از آن خود کرد. اما ایران سریعا به بازی برگشت و بار دیگر دو تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند.  در این دست ایران بارها از حریف خود عقب افتاد، اما با وقفه‌های عطایی و تایم اوت او توانست مسابقه را در امتیاز ۱۶ به تساوی بکشاند. با این حال بار دیگر لهستانی‌ها بهتر عمل کردند و ابتکار عمل و برتری امتیازی را در دست گرفتند. اما بازیکنان ایران نیز بیکار ننشستند و عکس‌العمل‌های خوبی نسبت به‌امتیازات حریف داشتند. در این دست جلوه مرد اول میدان بود و توانست با دفاع‌ها و ضربات پرقدرت خود دست بالا را به ایران بدهد. از امتیاز ۱۹ به بعد دو تیم شانه به شانه هم پیش‌ رفتند تا التهاب به اوج خود برسد. اما در نهایت ایران بود که این دست را پیروز شد.

دست سوم (ایران ۱۸ _ لهستان ۲۵): سروقامتان ایرانی در این دست اجازه ندادند تا لهستان بتواند برتری امتیازی را از همان ابتدا به دست آورد و دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند. توپ‌گیری عالی بازیکنان ایران باعث شد تا تیم ملی والیبال کشورمان ۱۰ بر ۸ از حریف پیش بیافتد. اما اشتباهات سریالی بازیکنان ایران رقابت را در امتیاز ۱۱ به تساوی کشاند. بازی نزدیک دو تیم ادامه داشت تا اینکه لهستان توانست ۱۷ بر ۱۴ امتیاز برتری را کسب و کار را برای ایران سخت کند. همین اختلاف امتیاز کافی بود تا این دست را لهستان پیروز شود.

دست چهارم (ایران ۲۵  _ لهستان ۱۶): ایران این دست را عالی آغاز کرد و در همان ابتدای کار ۴ امتیاز برتری کسب کرد تا کربیچ مجبور به استفاده از وقت استراحت خود شود. برتری ایران در این دست تو بیشتر و بیشتر میشد تا در وقت استراحت فنی ایران ۸ امتیاز برتری کسب کرده باشد. در ادامه نیز بازیکنان ایران درخشیدند تا بازی طبق سنت همیشگی بازی‌های ایران و لهستان پنج سته شود.

دست پنجم (ایران ۷ _ لهستان ۱۵): بار دیگر ایران و لهستان، بار دیگر اوج حساسیت در دست ۱۵ امتیازی پنجم.‌ لهستان بهتر آغاز کرد و سه امتیاز متوالی گرفت تا جبران برای ایران سخت شود. در ادامه اختلاف امتیاز به پنج افزایش یافت و خبری از معجزه نبود تا ایران در اوج شایستگی موفق به صعود به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های آسیا نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =