هرمزگان بانک ملت

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک‌ ملت، در خصوص همکاری‌های دوجانبه به بحث و گفت‌وگو نشست.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک‌ ملت، در خصوص همکاری‌های دوجانبه به بحث و گفت‌وگو نشست.

در این نشست، عطاالله معروفخانی، ضمن تاکید بر نقش بانک‌ها و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، عنوان کرد: همان‌ طور که رهبری حمایت از تولید را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانستند و ‌تولید و رفع موانع آن طی این سال‌ها تکرار شده است، بنابراین حمایت از تولید یک وظیفه شرعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش بانک‌ها در حمایت از تولید، افزود: بانک‌ها با ارائه تسهیلات در طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها، می‌توانند درکنار بنگاه‌های اقتصادی باشند و نقش خود را در این‌ زمینه ایفا کنند.

مدیرعامل شرکت ‌فولاد هرمزگان‌ بر لزوم ارائه خدمات‌ بانکی به کارکنان این شرکت توسط بانک ملت در ‌جهت ایجاد رضایت‌مندی کارکنان تاکید کرد و ارائه تسهیلات کم‌بهره و ایجاد شعبه بانک‌ ملت در محل شرکت فولاد هرمزگان را خواستار شد.

در ادامه رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک‌ ملت نیز ضمن تقدیر از شرکت فولاد هرمزگان‌، حمایت همه‌جانبه خود را از فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد و ضمن اشاره به ارتباط نزدیک شعب بانک ملت در استان هرمزگان با این شرکت، اذعان کرد: آماده‌ هستیم تا با ارائه تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان‌، نقش خود را در حمایت از تولید ایفا کنیم.

وی در پایان یادآور شد: با پیشنهادهای مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان جهت ارائه تسهیلات کم‌بهره به کارکنان و ایجاد شعبه بانک ملت در فولاد هرمزگان موافق هستیم و هماهنگی این موارد انجام‌ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =