دیدار تیم‌های والیبال ایران و صربستان

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله حذفی لیگ ملت‌های والیبال به شهر بولونیا ایتالیا رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی ایران که عملکرد درخشانی در دو هفته پایانی لیگ ملت‌ها داشت و توانست به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد، پس از پایان مرحله مقدماتی در شهر گدانسک اردو زد و تمرینات خود را در این شهر پیگیری کرد.

ملی‌پوشان در روزهای گذشته تمرینات پرفشاری را زیر نظر بهروز عطایی و کادر فنی پشت سر گذاشتند و به خوبی برای رویایی با تیم ملی لهستان در مرحله حذفی آماده شدند. سرقامتان ایرانی در روزهای گذشته آخرین تمرین خود را در گدانسک برگزار کردند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی کشورمان در فواصل مختلف تمرین را متوقف کرد و با جدیت تمام نکات فنی را به بازیکنان تذکر داد. پاسورها هم زیر نظر علیرضا طلوع کیان در ابتدای تمرین به تمرینات اختصاصی پرداختتند و در پایان تمرین سرویس و دریافت در دستور کار شاگردان عطایی قرار گرفت تا ملی‌پوشان یک جلسه تمرین پرفشار و هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارند.

روحیه و انگیزه بالای ملی‌پوشان با وجود دوری ۵۰ روزه از ایران از نکات قابل توجه تمرینات تیم ملی در این مرحله از اردو است. به دستور کادر فنی ملی پوشان صبح امروز به کار با وزنه در یک سالن بدنسازی مجهز پرداختند و بهروز عطایی نیز نظاره‌گر تمرین بازیکنانش بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی‌پوشان صبح امروز گدانسک را به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ ملت در بولونیای ایتالیا ترک خواهند کرد و تمرینات خود را در ایتالیا دنبال می‌کنند.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله یک چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲، از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه ۳۰ تیرماه در بولونیای ایتالیا به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =