• ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 26879
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصمیم به انحلال چند رشته ورزشی خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر انحلال برخی از رشته‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن به دلیل مشکلات مالی مطرح شده و این موضوع باعث نگرانی بسیاری از دغدغه‌مندان ورزش اصفهان شده است. باشگاه ریشه‌دار ذوب‌آهن در حالی که در سال‌های اخیر در برخی رشته‌ها نظیر بسکتبال و هندبال نتایج خوبی کسب کرده، در بحران‌های متعدد مالی قرار گرفته و این مسئله ممکن است به ورزش اصفهان و ایران آسیب بزند.

طبق شنیده‌ها این تصمیم از سوی مدیران شرکت سهامی ذوب‌آهن گرفته شده و هیات مدیره کارخانه ذوب‌آهن قصد کاهش سرمایه‌گذاری در عرصه ورزش را دارد و این مسئله ممکن است به انحلال بسیاری از تیم‌های ورزشی این باشگاه بیانجامد. اگر شایعات رنگ واقعیت بگیرد، در فصل آینده به جز تیم فوتبال بزرگسالان و پایه‌های آقایان ذوب‌آهن هیچ تیمی از این باشگاه در رقابت‌ها حاضر نخواهد شد.

پیش‌تر شایعاتی درباره انحلال تیم‌های والیبال نشسته مردان و زنان، بسکتبال مردان و زنان، هندبال مردان و زنان، وزنه‌برداری و چند رشته دیگر وجود داشت، اما در روزهای اخیر احتمال انحلال تیم فوتبال زنان این باشگاه نیز مطرح شد تا نگرانی‌ها درباره این تصمیم به اوج خود برسد.

سریال انحلال در باشگاه ذوب‌آهن

البته در این رابطه برخی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اظهار نظراتی داشته‌اند، در همین راستا اگرچه علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفته بود: «در صورت کسب میزان بودجه مورد نظر نه تنها تیمی منحل نشده، بلکه اضافه نیز خواهد شد»؛ اما برخی دیگر از مسئولان باشگاه نظیر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خبر از احتمال انحلال تیم‌ها دادند.

محمدمهدی رمضانی در این باره گفته بود: «باید قبول کرد شرایط فعلی ورزش سخت است و نیاز به مداخله دولت و ارگان‌های مربوطه را در برخی موارد است. سطح قراردادها در شرایط اقتصادی موجود بسیار افزایش یافته که همین امر حامیان مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذار را مجبور به حفظ منافع سهامداران خود می‌کند».

این اتفاقات هولناک درحالی در مرحله تصمیم‌گیری قرار دارد که انحلال هر یک از رشته‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن آسیب زیادی به ورزش ملی ایران وارد می‌کند و باعث سرمایه‌سوزی بسیاری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =