تیم ملی فوتبال ایران

به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال بر روی انتخاب یک گزینه ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی به قطعیت رسیده باشند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فوتبال ایران در روزهای اخیر شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته، ابتدا شایعاتی در توییتر و رسانه‌ها مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی مطرح شد و سپس در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال به این شایعات رنگ واقعیت بخشیده شد. اعضای کمیته فنی در جلسه روز دوشنبه خود رای به عدم صلاحیت اسکوچیچ دادند تا پروسه برکناری این مربی آغاز شود.

در حالی در جلسه کمیته فنی رای به عدم صلاحیت اسکوچیچ داده شد که این مربی کروات در راه ایران بود و بامداد سه‌شنبه وارد تهران شد. او روز گذشته به جلسه هیات رئیسه فدراسیون رفت و درباره عملکرد خود توضیحاتی داد. پس از جلسه نیز احسان اصولی، سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از کمیته فنی گلایه کرد و گفت که اعضای این کمیته در برگزاری جلسه بدون حضور سرمربی و رسانه‌ای کردن تصمیمات خود حرفه‌ای عمل نکردند.

اصولی همچنین تاکید کرد که تصمیم گیرنده نهایی درباره سرمربی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و هنوز تصمیمی درباره اسکوچیچ اتخاذ نشده است. این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که برخی صحبت‌های اسکوچیچ جای تامل دارد و باید با دقت بیشتری تصمیم نهایی گرفته شود.

اما ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت‌های اصولی واکنش نشان داد و گفت: «موش و گربه بازی درنیاورید و توپ مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ را در زمین من نیندازید». او همچنین اعلام کرده که در جریان جلسه کمیته فنی با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال به صورت تلفنی صحبت شده و در جریان تصمیم‌گیری‌ها و صحبت‌ها قرار داشته است.

با این حال وزیر ورزش و جوانان و برخی از افراد مطلع خبر از آغاز پروسه تغییر سرمربی تیم ملی دادند. پروسه‌ای که البته از هفته‌های پیش در برخی نهادهای بالادستی آغاز شده و اسم‌هایی نظیر کارلوس کیروش و برانکو ایوانکوویچ مطرح شدند، اسم‌هایی که البته در جلسه کمیته فنی صلاحیت این افراد هم تایید نشد.

از طرفی در هفته‌های گذشته تیم ملی والیبال ایران با سرمربی ایرانی خود یعنی بهروز عطایی نتایج درخشانی در لیگ ملت‌ها گرفته و از این روی بحث سرمربی ایرانی نیز داغ شده است. موفقیت والیبال مزید بر علت شده تا مسئولان مربوطه نسبت به انتخاب گزینه داخلی توجه ویژه داشته باشند.

از این روی به نظر می‌رسد که باید منتظر انتخاب یک گزینه ایرانی برای حضور بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =