حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره تیم ملی نمی‌توانم نظر فنی بدهم. من مدیر کلان ورزش هستم و هرگونه اظهارنظر فنی داشته باشم، از اصول مدیریت خارج شدم و استقلال عمل را از همکارانم گرفته‌ام.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون فوتبال در دوره سرپرستی قرار دارد و در روزهای اخیر مهلت ثبت‌نام انتخابات این فدراسیون به پایان رسید و در روزهای آتی وارد مرحله بررسی صلاحیت کاندیداها خواهد شد. هشتم شهریورماه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون است و در چنین برهه‌ای مساله مهم انتخاب کادر فنی تیم ملی فوتبال در فدراسیون مطرح شده و این‌ها مهم‌ترین کارهای اجرایی است که باید انجام شود.

وزیر ورزش واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه انجام این اقدامات در مرحله‌ای که تیم ملی فوتبال راهی جام جهانی است زمان صحیحی است؛ تصریح کرد: به هر حال باید کمک کرد بهترین تصمیم گرفته شود.

وی با اشاره به جلسه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: با اعضای فدراسیون جلسه نداشتم، بلکه تنها به قطر رفتم در کنار تیم باشم و وظیفه حمایتی‌ خود را انجام دهم. با این حال جلسات کارشناسی متعدد در وزارت برگزار شده که از طرف فدراسیون آقای میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون شرکت کردند.

سجادی درباره اختلاف نظرها درباره تعیین سرمربی تیم ملی، تصریح کرد: اختلافی نیست، چه کسی گفته است که اختلاف وجود دارد. مسئولان فدراسیون فوتبال در پروسه تصمیم‌گیری قرار دارند. 52 فدراسیون و 100 انجمن ورزشی و 235 رشته ورزشی در کشور وجود دارد که مدیریت آن‌ها بر عهده وزارت است و هر کدام در درون خود شرایط و کارشناسان خاص خود را دارند.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: درباره تیم ملی نمی‌توانم نظر فنی بدهم. من مدیر کلان ورزش هستم و هرگونه اظهارنظر فنی داشته باشم، از اصول مدیریت خارج شدم و استقلال عمل را از همکارانم گرفته‌ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =