• ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر: 2683
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید عبدی افتخاری

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از همه هیات های ورزشی استان به ویژه هیات اسکی حمایت ویژه ای دارد.

به گزارش ایراسین، سید عبدی رئیس فدراسیون اسکی ایران در مجمع انتخاباتی رئیس هیات اسکی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: محمود یسلیانی در چهار سال گذشته عملکرد خوبی بر جای گذاشته و امیدوارم در چهار سال آینده هم همین روند را همگام با جامعه اسکی استان اصفهان طی کند و شاهد درخشش ورزشکاران اصفهانی در سطح ملی و بین المللی باشیم.

افتخاری افزود: سال گذشته استان اصفهان میزبان مسابقات اسنوبرد استعدادهای برتر کشور بود که میزبانی خوبی را شاهد بودیم، از یسلیانی میخواهم که بحث استعدادیابی را جدی گیرد هر چند استان اصفهان در بحث کمیت و کیفیت به ویژه در رشته استوبرد بسیار خوب عمل کرده است.

 رئیس فدراسیون اسکی ایران با اشاره به اینکه امسال سال المپیک جوانان است، بیان داشت: سعی بر این داریم که ورزشکاران بیشتری از استان اصفهان را در اردوهای تیم های ملی ببینیم و با توجه به اینکه هیات اسکی استان در راستای توسعه این رشته با اداره کل و فدراسیون هماهنگ می باشد این امر محقق خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: پویایی، تلاش، نشاط، خدمات شبانه، حمایت اداره کل ورزش و جوانان  و ... در هیات اسکی استان اصفهان ملموس است که بازهم از جامعه اسکی و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان تشکر میکنم.

در ادامه محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع اظهار داشت: از عبدالرضا اصلانی سرمایه گذار بخش خصوصی در پیست اسکی شهرستان فریدونشهر تشکر می کنم، اصلانی در آینده برنامه های ویژه ای برای توسعه رشته اسکی در سطح استان اصفهان دارد که جای تشکر کرد.

وی ادامه داد: محمود یسلیانی یکی از مدیران توانمند حوزه ورزش هستند که اکنون ریاست اداره ورزش و جوانان را بر عهده دارد و در چهار سال گذشته عملکرد مطلوبی داشتند.

سلطان حسینی افزود: سال ۱۳۹۶ مبلغ ۳۵ میلیون تومان به هیات اسکی واریز شد که در سال ۹۷ به مبلغ ۸۲ میلیون رسید و سال گذشته با توجه به بارش برف در منطقه فریدونشهر هیات سال خوبی را پشت سر گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان از همه اعضاء مجمع خواست همگام با یسلیانی در راستای توسعه ورزش اسکی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =