امیر عطابخش

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بیشتر تعامل داشته باشند و با همکاری‌های که انجام می‌دهند بحث تبلیغات محیطی و به خصوص حق فروش مسابقات به خوبی پیش می‌رود، به شرطی که کسی تکروی نکند!

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان یکی از حاضران در جلسه هم‌اندیشی مسئولان فوتبال با مدیرعاملان باشگاه‌ها درباره تبلیغات محیطی بود که پیشنهادات خود را نیز ارائه داد.

وی درباره این جلسه اظهار کرد: جلسه خوبی بود، نه فقط در بحث‌های اقتصادی بلکه در مسائل فنی نیز جلسات مدیران باشگاه‌ها به طوری که همه مدیران حضور داشته باشند، بسیار راهگشا است. در جلسه امروز مدیران باشگاه‌ها نقطه نظرات خود را بیان کردند. قرار بر این شد که کمیته‌ای ۷ نفره از مدیران باشگاه تشکیل شود و مباحث را بررسی کنند تا در بحث درآمدزایی لیگ برتر اتفاقات خوبی رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: متاسفانه سقف فوتبال ما کمی کوتاه است و باید بلندتر شود. مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بیشتر تعامل داشته باشند و با همکاری‌های که انجام می‌دهند بحث تبلیغات محیطی و به خصوص حق فروش مسابقات به خوبی پیش می‌رود، به شرطی که کسی تکروی نکند!

۱۰ میلیارد از والیبال درآمدزایی داشتیم

عطابخش در پاسخ به این پرسش که درآمد پیکان از تبلیغات محیطی سال گذشته چقدر بوده، بیان کرد: فکر می‌کنم کمتر از پنج میلیارد درآمد داشتیم که اصلا قابل پذیرش نیست.

وی افزود:‌ مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا را برگزار کردیم و حدود ۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم. چطور می‌شود یک فصل لیگ برتر فوتبال برای ما حدود پنج میلیارد درآمد داشته باشد. درحالی که بخش اعظمی از همین پول هم به حساب‌های فی‌مابین می‌رود.

عطابخش با اشاره به موضوع حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت:‌ سقف فوتبال‌مان کوتاه است؛ وقتی حق پخش تلویزیونی مشخص نیست و دوربین‌های تلویزیونی خیلی راحت و بدون هزینه فیلم‌برداری را انجام می‌دهند و می‌روند همین می‌شود. باید جلسه‌ای با واحد بازرگانی سازمان صداوسیما برگزار شود تا تکلیف این کار روشن شود. باید تعامل جدی صورت بگیرد که شاهد این موضوع نباشیم.

مدیرعامل پیکان گفت: برخی اپلیکیشن‌های دیگر هستند که می‌توانند مسابقات فوتبال را با کیفیت خوب پخش کنند. آنها می‌توانند رقیب باشند، مثل سریال‌های شبکه نمایش خانگی که در اپلیکیشن پخش می‌شوند. انشاالله با تعاملات و کمیته ۷ نفره‌ای که تشکیل می‌شود خروجی خوبی برای فوتبال ایران داشته باشد.

از انتخابات فدراسیون جا ماندم

وی درباره برکناری حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ گفت:‌ دیشب متوجه شدیم بهاروند از سازمان لیگ جدا شده‌؛ نمی‌دانم خودشان استعفا دادند یا برکنار شدند. در این رابطه در جلسه امروز صحبتی نشد.

عطابخش در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال نیز گفت:‌ درباره موضوعات تیم ملی بحثی نشد؛ امروز فقط بحث اقتصادی بود، مدیران باشگاه‌ها هم موافق بودند که جلسات بیشتر شود و درباره مسائل فنی نیز صحبت کنیم تا اتفاقات بهتری برای فوتبال بیفتد. امیدواریم اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال رخ بدهد. باشگاه‌ها تصمیم گیرنده نیستند، هیئت رییسه و فدراسیون در راس کار هستند. امیدواریم در هیات رییسه اتفاقات خوبی بیفتد و مساله‌ای پیش نیاید که دود آن در چشم همه مان برود.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به اینکه نتوانست در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند، بیان کرد: متاسفانه اطلاع‌رسانی نشده بود، من خودم اینترنتی ثبت‌نام کرده بودم اما به دلیل اینکه نگفته بودند مدارک باید به فدراسیون تحویل داده شود، من هم مثل برخی دوستان جا ماندم. این را به فال نیک می‌گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =