دیدار تیم‌های والیبال ایران و لهستان

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با برگزاری هفته پایانی دور گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تکلیف هشت تیم صعود کننده مشخص شد و تیم ملی هندبال کشورمان نیز توانست به عنوان تیم هفتم جدول به دور بعدی مسابقات صعود کند و در جمع هشت تیم برتر این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

با توجه به قرارگرفتن تیم ملی والیبال ایران در رتبه هفتم، همچنین اول شدن ایتالیا، ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باید بار دیگر با رقیب دیرینه خود یعنی لهستان روبه‌رو شود. دو رقیب کلاسیک که از دوره اول لیگ ملت‌ها همواره کری‌های زیادی داشته‌اند.

آخرین دیدار تیم ملی کشورمان با لهستان به ابتدای همین هفته از رقابت‌ها بازمی‌گردد، جایی که سروقامتان ایرانی، لهستانی‌ها را در خاک خودشان مقهور کردند و مچ‌شان را خواباندند. شاگردان عطایی در آن بازی یکی از درخشان‌ترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشتند و برای تداوم این موفقیت نیاز دارند که با آمادگی زیادی برابر لهستان صف‌آرایی کنند.

برنامه مرحله حذفی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲:

ایتالیا - هلند

لهستان- ایران

آمریکا - برزیل

فرانسه - ژاپن

گفتنی است، هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا کار خود را دنبال می‌کند. قرار است برنده بازی ایران و لهستان به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل در دیدار نیمه نهایی برود. هم‌چنین تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم شکست بخورند باتوجه به عملکردشان در مرحله مقدماتی در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =