• ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
  • کد خبر: 26738
  • readingTime: ۱ دقیقه
اللهیار صیادمنش

با اعلام رسمی دو باشگاه هال سیتی و فنرباغچه، الهیار صیادمنش با قرارداد دائمی به عضویت باشگاه انگیسی درآمد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همانطور که انتظار می‌رفت، قرارداد قرضی الهیار صیادمنش با باشگاه هال سیتی دائمی شد و این بازیکن به صورت رسمی از فنرباغچه راهی این تیم شد. در بیانیه منتشر شده در وب سایت این باشگاه انگلیسی آمده است: هال سیتی با خوشحالی اعلام می کند که الهیار صیاد منش با انتقال دائمی در ازای مبلغی نامشخص و مشروط به دریافت مجوز کار، از فنرباغچه به هال سیتی بازگشت.

این بازیکن ۲۱ ساله قراردادی ۴ ساله با ببرها منعقد کرده است که دارای گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با نظر باشگاه است. این ملی پوش محبوب ایرانی ابتدا در ماه ژانویه به صورت قرضی از غول ترکیه به هال سیتی پیوست.

او ۱۲ بازی برای ببرها انجام داد - ۶ بازی به صورت فیکس - و تنها گل خود را در پیروزی ۲-۱ مقابل کاردیف سیتی به ثمر رساند که از نظر ریاضی بقای ما در چمپیونشیپ را تضمین کرد. سرعت بالا و اخلاق کاری بی وقفه باعث شد او به سرعت نزد هواداران هال سیتی محبوب شود و جوایز بهترین بازیکن و گل ماه آوریل را از آن خود کند.

صیادمنش که به عنوان یکی از جذاب‌ترین جوان‌های کشورش شناخته می‌شود، دوران بزرگسالی خود را در کشورش و با استقلال آغاز کرد و سپس در می ۲۰۱۹ با فنرباغچه قرارداد امضا کرد. او یک ماه بعد در اولین بازی ملی خود به جوانترین گلزن تاریخ ایران تبدیل شد و از دوران قرضی با تیم ترکیه ای استانبول اسپور و تیم اوکراینی زوریا لوهانسک لذت برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =