دیدار تیم‌های والیبال ایران و لهستان

تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم اسلوونی رفت و توانست این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ در یک بازی حساس و حیاتی به مصاف تیم ملی والیبال اسلوونی رفت و توانست با نتیجه‌ای مقتدرانه این تیم را شکست و جایگاه خود در رده هشتم جدول را تثبیت کند. گزارش این بازی به شرح زیر است:

بازیکنان تیم ملی ایران: محمدطاهر وادی، فاضل پژمان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محراب ملکی و امیرحسین توخته.

دست اول (ایران ۲۶ _ اسلوونی ۲۴): اولین امتیاز بازی روی حرکت زیبای بازیکنان ایران و ضربه تمام کننده عبادی‌پور به دست آمد. در ادامه اسماعیل‌نژاد نیز توانست یک امتیاز مستقیم از سرویس بگیرد تا اختلافی دو امتیازی به سود ایران ایجاد شود. در ادامه دو تیم شانه به شانه تا وقت استراحت فنی پیش رفتند و این ایران بود که با کسب امتیاز ۱۲ به وقت استراحت رفت. با این حال در ادامه درصد اشتباهات بازیکنان ایران بیشتر شد و نتیجه ۱۶ به ۱۴ به سود اسلوونی بازگشت. با درخشش اسماعیل‌نژاد بار دیگر دو تیم در امتیاز ۲۰ مساوی شدند و در امتیازات پایانی دفاع روی تور به یاری ایران آمد و برتری امتیازی را کسب کرد. رقابت در امتیازات پایانی حساس و نفس‌گیر دنبال شد و دو تیم کاملا برابر به کار ادامه می‌دادند. در نهایت این سروقامتان ایران بودند که مچ حریف را خواباندند.

دست دوم (ایران ۲۵_ اسلوونی ۱۴): این دست را ایران با قدرت آغاز کرد و با درخشش بازیکنانی همچون اسفندیار و اسماعیل‌نژاد اختلافی چهار امتیازی با حریف ایجاد کرد. در ادامه نمایش کم نقص بازیکنان  ایران ادامه داشت و در امتیاز شانزدهم اختلاف ایران با حریف به دو برابر رسید. در نهایت ایران با تحقیر حریف خود در این دست انواع و اقسام امتیازات به شکل‌های مختلف را گرفت و به راحتی پیروز شد.

دست سوم (ایران ۲۵ _اسلوونی ۲۱): در ابتدای این دست دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند و هیچ تیمی نتوانست اختلاف امتیازی ایجاد کند. هر دو تیم تا وقت استراحت فنی شانه به شانه پیش رفتند و هر امتیاز با پاسخی از حریف مواجه میشد. اما از اواسط دست این تیم ایران بود که نمایش بهتری داشت و با درخشش ستاره‌های خود تیم اسلوونی را مغلوب کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =