شجاعی

مدیرعامل شرکت ورق خودرو  چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۷تیرماه در پیامی سالروز پیوستن شرکت ورق خودرو به گروه شرکت‌های فولاد مبارکه را تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۷تیرماه سالروز پیوستن شرکت ورق خودرو به گروه شرکت‌های فولاد مبارکه پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

با کمال افتخار ۱۷ تیرماه سالروز پیوستن شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به گروه شرکت های فولاد مبارکه را خدمت همکاران خود در شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری و شرکت معظم فولاد مبارکه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
مایه مباهات و شایسته قدردانی است که شرکت بزرگ فولاد مبارکه به عنوان هلدینگ با برداشتن گام های ارزشمند و متعالی در مسیر حمایت و پشتیبانی همه جانبه ی شرکت های زیر مجموعه خود همواره تلاش نموده و از هیچ گونه حمایتی در این راستا دریغ ننموده است.
تجربیات گرانقدر شرکت فولاد مبارکه در مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را به ۳ بخش تقسیم بندی مینمایم:
بخش اول دوران طراحی و ساخت بود که شرکت فولاد مبارکه مدیریت کل فرآیند و پیشرفت پروژه را مستقیماً به عهده داشت.
بخش دوم ، مرحله بهره برداری توسط گروه خودروسازی سایپا که حدود۴سال به طول انجامید و بخش سوم واگذاری مجموعه به شرکت فولاد مبارکه میباشد.
شرکت فولاد مبارکه مطابق باسیاست های مدون و متعالی خود و نیز استانداردهای جهانی، تجربیات مدیریتی ارزشمندی را در اختیار شرکت ورق خودرو قرار داد.
توفیقات کسب مدارج عالی مدیریت کیفیت ، ثبت رکوردهای متعدد تولید و به دست آوردن سایر افتخارات ازدیگر دستاوردهای پیوستن شرکت ورق خودرو به گروه شرکت های فولاد مبارکه می باشد.
موید این مطلب و نمود عینی این موفقیت ها رشد ۳۰درصدی تولید درپایان سال ۱۴۰۰ نسبت به تاریخ قبل از واگذاری به شرکت فولاد مبارکه می باشد، چنانکه تولیدحدود۱۸۷ هزارتنی به رقم بیش از ۲۴۵ هزارتن درسال۱۴۰۰ رسید و با اجرای طرح بهینه سازی خط تولید (ریومپ)هم اکنون درآستانه تولید گرید ویژهMC (محصول گالوانیزه ویژه بدنه نمایان خودرو)هستیم وبدین ترتیب تمامی نیاز خودروسازان کشور مرتفع خواهد شد.
پس از جاری سازی فرآیند مدیریت استراتژیک در شرکت فولاد مبارکه و با این رویکرد در راستای تحقق اهداف استراتژیک ، نظامهای کیفی واستانداردهای روز دنیا درشرکت ورق خودرو نیز اجرایی گردیده است.
ذکر این نکته موجب خرسندی و سرافرازی است که هم اکنون شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید محصولات کیفی از جایگاهی ویژه در زنجیره ارزش فولاد کشور برخوردار است و نقشی کلیدی در خودکفایی صنعت خودرو سازی کشور از واردات این محصولات ایفا می نماید.
مجددا این روز فرخنده را محضرهمکاران پرتلاش شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری، مدیر عامل و معاونین محترم و کلیه همکاران شرکت فولاد مبارکه و همچنین کلیه ذی نفعان شرکت صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =