• ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
  • کد خبر: 26606
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم‌های ون پارس نقش جهان و شهرداری بندرعباس

تیم فوتبال ون پارس نقش جهان با برتری برابر شهرداری بندرعباس به لیگ آزادگان صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ون پارس شامگاه دوشنبه در بازی برگشت پلی آف لیگ یک در هرمزگان به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفت. ون پارس توانسته بود در بازی رفت به برتری یک بر صفر دست یابد و با توشه مناسبی پا به بازی برگشت بگذارد.

شاگردان جهانگیری در ون پارس در هوای گرم و شرجی بندرعباس توانست در نیمه اول یک نمایش برتر داشته باشد و با تک گل ایمان کیانی به عنوان تیم برنده به رختکن رفت. در ابتدای نیمه دوم نیز فردین نجفی توانست گل دوم ون پارس را به ثمر برساند تا میزبان برای صعود یک ماموریت غیر ممکن داشته باشد.

با این حال بندرعباسی‌ها با حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه توانست گل اول خود را در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند به بازی برگردد. در ادامه فشار حملات شهرداری افزایش یافت و اشتباه بازیکن ون پارس باعث شد تا میهمان ۱۰ نفره کار را دنبال کند.

اگرچه در ادامه شهرداری توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما این نتیجه برای بندرعباسی ها کافی نبود و این تیم ون پارس بود که تاریخ سازی کرد و به لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان صعود کرد. در نهایت در این با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و ون پارس در مجموعه با نتیجه سه بر دو پیروز پلی آف شد.

بدین ترتیب استان اصفهان در فصل آینده فوتبال ایران یک نماینده در لیگ یک فوتبال کشور نیز خواهد داشت، نماینده‌ای که در پرورش استعدادهای جوان می تواند بسیار کارساز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =