مسعود شجاعی

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی برای فصل آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی از تیم نساجی برای فصل آینده توضیحاتی داد.

وی در خصوص اینکه آیا صحت دارد یکی از الزامات حمید مطهری سرمربی این تیم بازی در ورزشگاه وطنی است؟ گفت: اگر هم الزام او نبود، الزام باشگاه این است که بازی‌ها را در ورزشگاه وطنی برگزار کند. ما به هوادارانمان دلخوش هستیم. سال سختی پشت سر گذاشتیم و تنش بسیار زیادی داشتیم. بازیکنان اصلاً ریکاوری نمی‌کردند چون مدام در سفر بودیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، تاکید کرد: الان در حال آماده سازی ورزشگاه هستیم. من و حدادیان و اعضای هیات مدیره دغدغه داریم بازی‌های تیم نساجی آنجا برگزار بشود. امیدوارم مسئولان جهادی کار کنند تا ورزشگاه برای اولین بازی آماده بشود. البته امیدوارم اولین بازی میزبان نباشیم تا ورزشگاه آماده بشود.

سیف الله پور در پاسخ به این سئوال که آیا خوشبین است ورزشگاه وطنی به فصل بعد برسد؟ گفت: برای اولین بازی نه. اگر میزبان نباشیم فکر می‌کنم برای دومین بازی آماده باشد.

وی درباره آخرین وضعیت مسعود شجاعی برای ادامه کار در نساجی تصریح کرد: شجاعی بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم ما است. دیروز با او جلسه‌ای داشتم مشکل خاصی نداریم. مسعود دوست دارد در نساجی بماند. ایوب کلانتری و حقیقی قراردادشان را تمدید کردند. فکر می‌کنم مسعود شجاعی از امروز در جمع بچه‌های ما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =