بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ۲۲۰ بیمارستان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین،، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه ۹ تیرماه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدای اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است، اظهار داشت: در این راستا ۲۲۰ بیمارستان در کشور در دست تکمیل داریم که بهره برداری از آنها اولویت وزارت بهداشت است.

وی سرطان را یکی از مشکلات شایع در جهان دانست و افزود: روز گذشته توافق شد هیچ تغییری در وضعیت تامین داروهای سرطان از نظر ارز ترجیحی صورت نگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار دقیقی از تعداد بیماران مبتلا به سرطان در دست نیست، اما امروزه مراکز متعددی برای پیشگیری و درمان سرطان بانوان در نظر گرفته شده است تا این بیماری در مراحل ابتدایی شناسایی شود و به کاهش و درمان مؤثر سرطان سینه بینجامد.

بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستانی راه‌اندازی شد

همچنین وزیر بهداشت در ادامه سفر به اصفهان با حضور در شهرستان شهرضا ضمن تجدید بیعت با شهدای این شهرستان نیروگاه خورشیدی بیمارستان امیرالمومنین شهرضا را افتتاح کرد.

گفتنی است این نیروگاه خورشیدی با توان ۱۰۰ کیلو وات ساعت و هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین ساخته شده است.

همچنین، فاز توسعه ای بخش تصویربرداری بیمارستان امیرالمومنین شهرضا شامل سی تی اسکن و ام آر ای نیز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد؛ اعتبار این فاز توسعه ای از محل هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت تامین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =