تیم فوتبال ون پارس نقش جهان

تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان در بازی رفت پلی‌آف لیگ یک فوتبال به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و توانست با یک گل این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بازی رفت پلی‌آف لیگ یک فوتبال کشور، جام آزادگان از ساعت ۲۰ شامگاه سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر بین دو تیم ون‌پارس نقش جهان و شهرداری بندرعباس برگزار شد و این تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر شهرداری بندرعباس را شکست دهد.

بازی برگشت دو تیم ۱۳ تیرماه در بندرعباس برگزار خواهد شد و ون‌پارس با یک پشتوانه مناسب به این دیدار خواهد رفت.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم ون‌پارس نقش‌جهان: احمد مهرابی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، سعادت براتی (دقیقه ۸۰_ سعید کیانی)، سعید مهرعلی (دقیقه ۴۶_ محمدامین کاویانی)، ابراهیم مرادی (دقیقه ۴۶_ یحیی رحمانی)، سهیل رفیع‌زاده (دقیقه ۴۶_ مصطفی بهزادپور)، فردین‌نجفی، علی حسامی (دقیقه ۸۸_ نیما ظفریان) و نوید تجلی‌نژاد.
سرمربی: سعید جهانگیری

ترکیب تیم شهرداری بندرعباس: مهدی خسروی دوست، سید ایوب چمن، بهنام بنیادزاده (دقیقه ۵۷_ علیرضا اسلامی)، یاشار اسدنژاد (دقیقه ۵۷_ جهانبخش خبر)، علی خبر، هادی دهقانی، محسن طیبی، محمد مدد ملیسی، معین رنجبریان، ادریس کوچکی و ایمان شوریابی‌ (دقیقه ۸۱_ امیرحسین قویدل‌بنا)
سرمربی: امیر خلیفی‌اصل

شرح گل

*دقیقه ۵۲؛ حسین فلاحیان (ون‌پارس ۱ _ شهرداری بندرعباس صفر): کرنر ارسالی بازیکنان ون پارس روی سر فلاحیان نشست و این بازیکن دروازه حریف را بالاخره فرو ریخت.

دقایق حساس

*دقیقه ۳: شوت محکم و سرکش براتی از پشت محوطه جریمه چیزی نمانده بود وارد دروازه‌ شهرداری بندرعباس شود، اما با واکنش دیدنی خسروی‌دوست راهی کرنر شد.

*دقیقه ۸: ضربه اکروباتیک براتی را دروازه‌بان شهرداری بندرعباس مهار کرد و در آغوش گرفت.

*دقیقه ۱۴: بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس روی به هر ریختگی خط دفاعی ون‌پارس با دروازه خالی حریف روبه‌رو شد، اما ضربه او را مدافع تیم ون پارس از روی خط دروازه برگشت داد.

*دقیقه ۱۹: تیم ون پارس صاحب ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب شد، اما سانتر تند و تیز بازیکن این تیم را خسروی‌دوست مشت کرد.

*دقیقه ۳۵: مهرعلی با یک نفوذ علی خود را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه او از زاویه بسته با واکنش خوب دروازه‌بان شهرداری بندرعباس راهی کرنر شد.

*دقیقه ۵۰: بازیکنان ون پارس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال این توپ در شلوغی محوطه جریمه حریف به مهاجم ون‌پارس رسید، اما ضربه او با دخالت مدافعان راهی کرنر شد.

*دقیقه ۷۳: شهرداری بندرعباس روی یک صحنه مشکوک صاحب ضربه پنالتی شد، اما بهترین فرصت میهمان برای گل تساوی را شوریابی از دست داد و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

*دقیقه ۹۰: ضربه دهقانی با فاصله زیاد از بالای دروازه ون‌پارس به بیرون رفت.

*دقیقه ۲+۹۰: نجفی، مهاجم ون‌پارس در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت، اما ضربه چیپ او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

حواشی

*جمعی از مسئولان شهری بندرعباس و استانی هرمزگان از جمله مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس برای تماشای این بازی در ورزشگاه فولاد شهر حضور دارند.

*مسعود تابش، پیشکسوت فوتبال اصفهان نیز از تماشاگران ویژه این دیدار بود.

*قاسم حدادی‌فر نیز دیگر چهره مطرحی است که این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

*تعداد قابل توجهی از تماشاگران ون پارس در ورزشگاه فولاد شهر حاضر شده و مشغول حمایت از این تیم هستند.

*همچنین حدود ۲۰ هوادار نیز از بندرعباس به اصفهان سفر کرده و تیم شهرداری بندرعباس را تشویق می‌کنند.

*بازیکنان ون‌پارس روی یک صحنه در محوطه جریمه حریف اعتقاد به هند مدافع شهرداری بندرعباس و خطای پنالتی داشت، اما داور نقطه کرنر را نشان داد.

*محمدامین کاویانی، بازیکن تیم ون‌پارس در دقایق پایانی بازی به دلیل اعتراض به داوری از زمین بازی اخراج شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =