دراگان اسکوچیچ

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اسلامی تاکید کرد که اعضای فراکسیون ورزشی مجلس از دراگان اسکوچیچ راضی نیستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در فاصله چند ماه مانده به جام جهانی، خبرهای حاشیه‌ای پیرامون سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمامی ندارد و هر روز یک خبر حاشیه‌ای جدید درباره اسکوچیچ به گوش می‌رسد. خبرهایی که غالبا از احتمال برکناری و اخراج این مربی کروات حکایت دارد.

در تازه‌ترین اظهار نظر علی نیکزاد، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفته است: فراکسیون ورزش در مجلس با حضور عمده ورزشکاران و جوانان تشکیل جلسه می‌دهد. صحبت‌هایی که از آنها در راهروهای مجلس شنیده می‌شود بیانگر این است که از سرمربی تیم ملی ایران راضی نیستند و بیشتر دنبال این هستند که سرمربی داخلی انتخاب کنند. این صحبت‌ها در راهروها است نه در صحن رسمی و علنی مجلس.

وی همچنین تاکید کرده: مجلس به شدت روی فوتبال در بازه زمانی باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ حساس است. من به وزیر ورزش توصیه می‌کنم هرچه زودتر با اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه بگذارند و درباره ادامه روند سرمربیگری تیم ملی با نظر فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کنند تا با یک ثبات مشخص در این زمینه گام برداشته شود.

با این وضعیت پس از وزارت ورزش، مجلس دیگر دستگاه نظارتی است که وارد حوزه فوتبال شده و هیچ بعید نیست برای تغییر مربی به فدراسیون فوتبال فشار بیاورد. البته‌ که در تاریخ فوتبال ایران دستگاه‌ها و شخصیت‌های سیاسی همواره در ورزش به ویژه فوتبال فشارهای خاص خود را آورده‌اند و تاریخ نشان داده هر موقع سیاسیون برای ورزش تصمیم‌گیری کردند، در نهایت نتایج ضعیف حاصل شده و حتی تیم‌های ملی ما تحقیر شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =