تمرینات تیم ملی در دوحه قطر

دروازه‌بان تیم ملی گفت: منصفانه نیست که تمرکز اسکوچیچ را به هم بزنیم، تیم ملی واقعا نیاز به آرامش دارد، ما نباید آرامش تیم ملی را به هم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید در 30 آبان‌ماه در اولین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی فوتبال برابر انگلیس قرار بگیرد که یکی از بهترین فرصت‌های خود برای آماده‌سازی را از دست داد. سریال لغو بازی‌های دوستانه تیم ملی باعث شد تا ملی‌پوشان به قطر بروند و در هوای گرم دوحه به تمرینات فشرده بسنده کنند. آن‌ها در آخرین روز فیفادی به مصاف الجزایر رفتند و برابر این تیم با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

این شرایط باعث انتقاد بسیاری از هواداران و کارشناسان شد، حتی دامنه اعتراضات به شرایط تیم ملی به بازیکنان نیز رسید و آن‌ها در مصاحبه‌های خود نسبت به برنامه‌ریزی فدراسیون اعتراض کردند. حتی برخی از دوست‌داران فوتبال خواهان برکناری اسکوچیچ شدند.

در همین رابطه علیرضا بیراوند، دروازه‌بان تیم ملی اظهار کرد: این فضا همیشه در فوتبال ایران برای مربیان یا بازیکنان وجود داشته، فاصله کمی با شروع جام‌جهانی داریم و آیا واقعا تغییر کادر فنی منطقی به‌نظر می‌رسد؟ همه می‌دانند تیم ما از لحاظ پشتیبانی و آماده‌سازی چه شرایطی دارد، بهتر است کمی واقع‌بین باشیم. هم‌اکنون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است، واقعا این منصفانه نیست که تمرکز این مربی را به هم بزنیم. تیم ملی واقعا نیاز به آرامش دارد، ما نباید آرامش تیم ملی را به هم بزنیم.

وی ادامه داد: یادم می‌آید بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی گفتم که مهم‌ترین بازی ما بازی با انگلیس است و الان هم همین حرف را می‌زنم. همه می‌خواهند چهره ایران را در نخستین بازی ببینند و این مهم است که بتوانیم از انگلیس امتیاز بگیریم. خیلی‌ها می‌گویند باید ولز و آمریکا را ببریم ولی من می‌گویم بازی اول مهم است. البته با این شرایط کار سختی داریم و دو فیفادی هم داریم که دومی به جام‌جهانی نزدیک است و فقط می‌ماند یک فیفادی. از فیفادی قبلی استفاده نکردیم و بچه‌ها بابت این وضعیت نگران هستند. همه ما دوست داریم مردم را خوشحال کنیم ولی این وضعیت نگران‌کننده است. ما 21 روز در تمرین بودیم و فقط یک حریف تدارکاتی داشتیم که چند بازیکن مؤثر و اصلی خودش را هم در اختیار نداشت. با این شرایط خدا باید به داد تیم ملی برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =