سیمان

یک تولیدکننده سیمان گفت: قرار است کارخانجات در دوره محدودیت برق به صورت شیفت بندی کار کرده و در این مدت نوبتی تعطیل کنند که هنوز این برنامه اجرا نشده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، ابراهیم غلام زاده یک تولیدکننده سیمان گفت: قرار است کارخانجات در دوره محدودیت برق به صورت شیفت بندی کار کرده و در این مدت نوبتی تعطیل کنند که هنوز این برنامه اجرا نشده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور را به عنوان زمان محدودیت مصرف برق مطرح کرده است، گفت: قرار است کارخانجات به صورت شیفت بندی کار کرده و در این مدت نوبتی تعطیل کنند که هنوز این برنامه اجرا نشده است.

این تولیدکننده سیمان افزود: سهمیه ناچیزی برای مصرف برق اعلام نموده اند که برابر با نصف مصرف سال گذشته است. براساس آمار مصرف سال گذشته هم به علت محدودیت برق در تابستان و قطعی گاز در زمستان کمتر از دی ماه بوده و در حال حاضر نیز آن میزان مصرف محدود شده را هم گفته اند نصف شود که با این فرمول کارخانجات نمی توانند کار کنند.

غلام زاده تصریح کرد: البته فعلا اعلام نموده اند که از صبح تا ۱۰ شب مصرف برق را به میزان سهمیه مصرف کنید.

به گفته وی، اگر کارخانجات سیمان بدین شکل با محدودیت برق مواجه شوند، علاوه بر تعطیلی صنوف سیمان بر و بخش حمل و نقل سیمان و بیکاری کارگران آنها، کارگران ساختمانی بسیاری هم بیکار می شوند.

این تولیدکننده سیمان اضافه کرد: تاثیر تعطیلی صنعت سیمان بر معادن شن و ماسه و بخشهای مشابه هم خواهد بود و علاوه بر اینها قیمت سیمان را در بازار آزاد گران خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =