فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان در کارگاه طراحی مدل کسب و کار شرکت‌های زیرگروه فولاد هرمزگان گفت: محورهای ارائه شده در هلدینگ مبارکه سرلوحه برنامه‌های فولاد هرمزگان و شرکت‌های زیرمجموعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایراسین عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در کارگاه طراحی مدل کسب و کار شرکت های زیرگروه فولاد هرمزگان گفت: محورهای ارائه شده در هلدینگ مبارکه سرلوحه برنامه های فولاد هرمزگان و شرکت های زیرمجموعه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نیروهایی جوان و خلاق در شرکت های زیرگروه مشغول به کارند گفت: موفقیت و دستیابی به اهداف در سایه توانمند سازی نیروی انسانی است.

معروفخانی تاکید کرد: در همه شرکت های گروه فولاد هرمزگان باید به خلق ارزش توجه کرده و از ابتکار و نوآوری حمایت شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با تاکید بر هم افزایی بین شرکت های زیرگروه این شرکت گفت: رویکردهای گروه فولاد مبارکه با کارشناسی های پیوسته و مدون در محورهای گوناگون مشخص شده و این رویکردها می بایست در همه شرکت های زیرگروه فولاد هرمزگان نیز اجرا شود.

معروفخانی با اشاره به رویکرد توسعه محور کمی و کیفی مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: این رویکرد انشالله آینده درخشانی را برای فولاد هرمزگان به عنوان دومین شرکت بزرگ و استراتژیک گروه فولاد مبارکه رقم خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =