سپاهان- استقلال

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که برای آغاز لیگ برتر با مربیان لیگ برتری هم‌اندیشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی در زمستان، برنامه مسابقات بسیاری از لیگ‌های فوتبال در دنیا دستخوش تغییر شده و این موضوع برنامه‌ریزی فصل آینده رقابت‌ها را سخت‌تر از همیشه کرده است.

فوتبال ایران نیز هیچگاه برنامه مشخصی برای آغاز لیگ نداشته و پیچیدگی برگزاری جام جهانی در زمستان نیز مزید بر علت شده تا سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر کار سختی پیش روی داشته باشد و هنوز مشخص نباشد که لیگ برتر بیست و دوم چه زمانی آغاز خواهد شد.

در همین رابطه سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد: تلاش ما این است که لیگ را در دهه آخر مرداد ماه و حدود بیستم این ما آغاز کنیم.

وی عدم انتخاب مربیان لیگ برتری را یکی از دلایل تاخیر در اعلام برنامه مسابقات دانست و گفت: برنامه‌ای داریم که باید با سرمربیان محترم تیم ها هم به هم‌اندیشی بگذاریم و نظرات آنها را هم ببینیم. سازمان لیگ به برنامه خودش رسیده و می‌خواهیم نظرات سرمربیان محترم تیم ها را هم داشته باشیم. رصدی کردیم و دیدیم هنوز مربیان ۷-۸ تیم لیگ برتری مشخص نشده‌اند و یک هفته تاخیر دادیم تا مشخص شود و بتوانیم نظر همه سرمربیان را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =