مسلم صالحی

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث واحد احیا مستقیم فولاد اقلید به ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن یکی از ۴۸ ابر پروژه کشور است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم عقد قرارداد احداث واحد احیا مستقیم فولاد اقلید به ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال، با اشاره به اینکه این پروژه یکی از ۴۸ ابر پروژه کشور است، اظهار کرد: از  وزیر محترم صمت بابت مساعدت و تلاش برای این پروژه تشکر می‌کنم.

وی افزود: مجوز این پروژه در سال ۸۸ صادر شده بود اما در سال ۹۵ ابطال شد و این مجوز با همراهی وزیر محترم مجددا احیا شد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این پروژه یکی از پروژه های زیر بنایی برای کشور است که با ایجاد ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی آغاز شد.

صالحی گفت: با صحبت‌های شکل گرفته با سهام‌داران اصلی این شرکت برآنیم تا در آینده خط های دیگر شامل خط گندله و فولاد و صنایع وابسته این مجموعه را در آینده راه اندازی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پروژه‌های بزرگ همت بزرگ می‌خواهد و اگر غیر از این نبود شاید ما امروز شاهد عقد قرارداد این پروژه نبودیم.

وی بیان کرد: از طرفی احداث این پروژه همچنان همراهی سهام داران این پروژه را لازم دارد به ویژه در بحث تامین مالی این مجموعه که نزدیک به شش هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از پیمانکار اصلی پروژه درخواست می‌کنیم طبق برنامه قرارداد این پروژه، ظرف ۲۴ ماه، مدیریت شود؛ هرچند که عوامل متعددی بر این قضیه تاثیر می‌گذارند و ما سعی می‌کنیم عوامل را کنترل کنیم.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه بارقه ای از امید را در دل مردم فارس به خصوص شهرستان اقلید ایجاد می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =