حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به گفته وزیر کار این وزارتخانه براساس قانون افزایش حقوق‌ها را اعمال کرده و این افزایش حقوق به نفع حداقل بگیران بوده است و تا حدود ۵۵ درصد به حقوق آنها افزوده می‌شود. وزیر تاکید کرد که دولت برای حل مشکلات بازنشستگان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه دارد.

به گزارش ایراسین، مهرداد ویس کرمی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه وزرا ابتدا توضیحاتی در مورد وزارت ذیربط ارائه و بعد به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی افزود: وزیر کشاورزی اعلام کرد که در مورد بازار مرغ و جوجه‌ریزی جای نگرانی وجود ندارد، دولت برنامه‌ریزی کرده و قراردادهای مورد نیاز در این خصوص منعقد شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را در مورد ساز وکار افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داد.

وی تاکید کرد: به گفته وزیر کار این وزارتخانه براساس قانون افزایش حقوق‌ها را اعمال کرده و این افزایش حقوق به نفع حداقل بگیران بوده است و تا حدود ۵۵ درصد به حقوق آنها افزوده می‌شود. وزیر تاکید کرد که دولت برای حل مشکلات بازنشستگان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =