مصاف تیم ملی والیبال ایران و چین

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از لیگ ملت‌های برابر هلند شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسی، در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، تیم ملی والیبال ایران شامگاه جمعه در دومین بازی خود از این مسابقات به مصاف هلند رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار مانند همان فرم همیشگی ظاهر نشدند و عملکرد خوبی نداشتند. در این دیدار زور ستارگان باتجربه هلندی از جمله نیمیر عبدالعزیز به جوانی شاگردان بهروز عطایی غلبه کرد تا در یک بازی یکطرفه، این تیم ملی هلند باشد که با نتیجه قاطع ۳ بر صفر برنده بازی شود.

تیم ملی والیبال ایران ست‌های اول، دوم و سوم این بازی سخت را به ترتیب با نتایج ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۱ واگذار کردند تا نخستین باخت خود در برزیل را تجربه کنند. سروقامتان ایرانی در بازی نخست خود از این رقابت‌ها، با حساب ۳ بر ۱ تیم ملی چین را شکست داده بودند.

نیمیر عبدالعزیز فوق ستاره هلند با کسب ۱۹ امتیاز برای این تیم، امتیاز آورترین بازیکن بازی شد. این در حالی رخ داد که نیمیر در ماه گذشته و برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به ایران آمد و با تیم پیکان عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

در تیم ایران نیز امین اسماعیل‌نژاد نیز در این دیدار ۱۵ امتیاز را برای تیم ملی کسب کرد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در این مرحله از رقابت‌ها ساعت ۴:۳۰ روز یکشنبه در برابر استرالیا صف‌آرایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =