tnuv0zyn.jpg

برای آمدن به پرسپولیس مدیر برنامه هایم را عوض نکردم و نزدیک به یک سال پیش مدیر برنامه‌ام را تغییر دادم؛ از اکثر تیم‌های ایران پیشنهاد داشتم اما خواسته خودم بود به پرسپولیس بیایم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دانیال اسماعیلی فر پس از عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر مذاکره خوبی با پرسپولیس داشتم و به این نتیجه رسیدیم که دو سال کاری داشته باشیم. امیدواریم در آینده باز هم اتفاقات گذشته پرسپولیس تکرار شود و به موفقیت برسیم.

این مدافع درباره پیوستن به پرسپولیس برای بازگشت به تیم ملی ایران تاکید کرد: در سپاهان هم که بودم باید از لحاظ فنی خودم را بالا می آوردم و اینجا هم همین وضعیت است. اگر حتی در بارسلونا بازی کنم ولی از نقطه نظرات سرمربی تیم ملی دور باشم هم باز دعوتم نمی کند.

وی ادامه داد: سعی می کنم آنچه کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی می خواهند نزدیک به هم باشد که من هم به اهدافم برسم.

اسماعیلی فر درباره دیدگاه سرمربی پرسپولیس نسبت به او توضیح داد: امروز صحبت کوتاهی با آقای گل محمدی راجع به شرایط تیم پرسپولیس و آنچه برای آینده مد نظر او بود صحبت کردم.

وی ضمن تکذیب تغییر مدیر برنامه های خود برای پیوستن به پرسپولیس تصریح کرد: برای آمدن به پرسپولیس مدیر برنامه هایم را عوض نکردم. نزدیک به یک سال پیش مدیر برنامه‌ام را تغییر دادم. این سوال را از کسی باید بپرسید که پیشنهاد نداشته باشد. من از اکثر تیم های ایران پیشنهاد داشتم اما خواسته خودم بود به پرسپولیس بیایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =