نمایشگاه تخصصی ورزش

بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان نمایشگاه ورزش را یک نمایشگاه خوب معرفی کردند و از آینده آن ابراز امیدواری کردند

به گزارش خبرنگار ایراسین، شیدا تخشا بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده این نمایشگاه اظهار کرد: جو بسیار خوبی را شاهد بودیم و نمایشگاه نیز در نوع خود جالب بود.

وی افزود: امیدواریم در سالهای آینده غرفه های بیشتری در نمایشگاه شرکت داشته باشند و تبلیغات بیشتر در حوزه ورزش و به ویژه فوتبال بانوان انجام شود و با دعوت از متخصصان و تولیدکنندگان ورزشی و باشگاه سطح کمی و کیفی آن را بالاتر ببرند.

همچنین زهرا ذوالفقاری دیگر بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین ضمن بازدید از نمایشگاه اظهارداشت: با توجه به اینکه فضایی را به طور کامل به ورزش اختصاص داده بودند برای بازدید علاقمندان به ورزشی هستند فرصت بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: نشان دادن توانایی و فوتبال بانوان در چنین نمایشگاه‌هایی می تواند به بهتر دیده شدن فوتبال بانوان کمک کند تا بقیه هم بدانند که بانوان نیز در سطح حرفه ای در حال فوتبال بازی کردن هستند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص غرفه فوتبالدخت و نمایش فیلم بازیهای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: سایت فوتبالدخت همیشه حامی فوتبال بانوان بوده است و کار فرهنگی بود که در نمایشگاهی که در حوزه ورزش و تجهیزات ورزش است غرفه ای به نمایش فوتبال بانوان بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =